خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شباهت خروسی

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ
دو روز تخلف کردم از قوانین! اینکه بعد کار ساعت 5 با بچه ها رفتیم بازار واسه خرید فرم گرچه چیزی نخریدیم و به نتیجه مورد نظر نرسیدیم ولی من هر دو روز کلی غرغر شنیدم چون ساعت 8 رسیدم که هوا تاریک بود! فک کنم اگه ما تو قطب زندگی میکردیم هر موقع که بیام بیرون حس اصحاب کهف دست بده بهم چون 6ماه شبه!! حالا فک کن ایرانم تو قطب باشه ...بعد 6ماه قیمتا به آسمون رسیده و کلی مسیر تاکسی و اوتوبوسا عوض شده و کلی راه ها مسدود و در دست تغییره.......... سِپی و آوی (خروسام) بزرگ شدن خیلی.البته هنوزم جا دارن واسه بزرگ شدن.آوی(همونی که گربه بهش حمله کرد) چاقتر شده و تاجش بزرگتر اما همچنان خیلی از سپی کوچیکتره سپی صبح ها درست موقع اذان صدای خفنشو بلند میکنه و باز بعد یکی دو ساعت (فک کنم گشنش میشه) باز صدا میکنه بدیش اینه که صداش کاملم نیست آخه! میگن یا اینا رو بکش یا بده ببریم بفروشیم به یکی از این فروشگاه های مرغ و خروس :(( من اینا رو واسه تنهاییام آوردم...براشون گریه کردم...باهاشون حرف زدم...هر روز یا روز درمیون که میبینمشون بهشون میگم دوستون دارم...کلی درد دل کردم...اندازه یه کف دست بودن و یه ریز جیر جیر میکردن و من اینا رو ظهرا پیش خودم میخوابوندم...نمیتونم بکشمشون و بخورمشون که :(( خیلی نامردیه :(( قراره بدمشون به سمی .اونم قراره وقتی ماشینشو راه انداخت بیاد ببره که شانس من اینم همچنان میترسه از رانندگی....ای بابا!! اینم قالب پاییزیه.پاییزتر ازین پیدا نکردم دیگه وقتی دلتنگی ناخودآگاه منتظرم هستی منتظر یه حرف ...یه تماس...و هر شماره ی ناشناسی فکرتو درگیر میکنه...به خصوص اگه شباهتایی ببینی..مثل یه پیش شماره! وقتی دلتنگ میشی دنبال بهانه میگردی که .... حتی اگه این بهانه دعوا کردن باشه دادن یه پیغام پر از دعوا و گرفتن یه جواب 2-3 کلمه ای از سر حرص! و فکر و فکر و فکر و...هیچی دیگه باقیش کات. جالبه که از اون روز مزاحمیم پرید دیگه!!! شایدم ربطی نداشت حقیقتش دلم میخواد یه وضعی مشابه 1ماه پیش درست شه و حسابی دعوا کنم!! آخه اون موقع نشد دعوا کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.