خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

1-2-3-4-5-6-7

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ
1- اینکه در مورد بعضی مسائل دیگه بحث نمیکنم معنیش این نیست که پذیرفتم! بلکه میبینم کلا نگرش اون فرد با من متفاوته و تمام شرایط و موقعیتاش هم همینطور و شاید ماه ها و ماه ها وقت لازمه تا به یه نفر چیزی رو بقبولونی یا در واقع نگرش اشتباهی رو از ذهنش خارج کنی...و این خیلی عادیه!...و من هم نه حوصله و نه اعصاب و نه وقت چنین کاریو ندارم.... 2- نفرت یکی از بهترین نعمتهای خداست...باور کنین! یه جاهایی شدیدا نجاتت میده 3- هوا سرد و سرد تر میشه...گرچه فکر میکنم اینجا(مشهد) یه سرمای موقتی باشه...اصولا هوای اینجا همینه تا اواسط آبان گرم و سرد میشه...همین الانم کلیا سرما خوردن...من که راضیم...خدارو شکر 4-تا حالا چند بار خواب خروسامو دیدم!!!!! دو-سه شب پیش خواب دیدم سِپی رو بغل کردم و دارم باهاش حرف میزنم...اونم جوابمو میداد و میگفت دلش برام تنگ شده :( انگار با رفتنشون خیلی تنها شدم...حیف که جای مناسب واسه نگهداریشون نداشتم...یاد روزی افتادم که با چشم گریون رفتم زیر زمین و این دوتا هم خیلی آروم اومدن نشستن کنارم...حتی سپی یکی دوبار آروم پرید رو زانوم و نشست....محبت بی زبون 5- آدم باید مسئولیت کاری و که شروع میکنه رو داشته باشه...وبلاگ خیاطیمو خیلی وقت بود درست حسابی سر نمیزدم و جوابارو نمیدادم...طفلیا میان سوال میپرسن و میبینن خبری نیست....شاید فحش میدن! 6- بالاخره پیش این خانوم دکترمونم رفتیم..به سلامتی ویزیتش با دفترچه بیمه شد13000 تومن و چیزاییم که برا درمان داده بود خریدم (همش گیاهی) حدود 45000 تومن...البته باید تا 4ماه مصرفشون کنم یعنی ممکنه بعضی اقلام تموم بشه و باز باید برم بخرم...فقط چون به دکتر مطمئنم خرج کردم...آدم باید به فکر سلامتیشم باشه دیگه! 7- کفشهای پلاستیکی رو پای خانوما دیدین دیگه لابد!!! خیلیم زیاد و متنوع...تماما پلاستیکه هم کف کفش و هم روش...عموما روش بازه و بدون جوراب باید پوشیده بشه....جریان اینه که این کفشا مخصوص کار ما تولید و فروخته میشد!! حالا به شکلای دیگه ولی من هنوزم اول اینارو تو لوازم ورزشیا دیدم خب! چون سر نمیخوری باهاش جایی که خیس باشه...نهایتا برای رو فرشی خوبه یا استفاده تو سالن ..مثل سالنهای آرایشگاه و ... ولی از بس اومدن ازینا خریدن و تو کوچه خیابون پاشون کردن گرون شد....حالا قیمتش به جهنم چون از قیمت کفشای معمولی ارزون تره در هر صورت! من میخوام بدونم آخه عزیز من!خانوم عزیز!دختر عزیز! با چه عقلی با این کفشایی که کف تخت داره و جنسش پلاستیکیه روی آسفالت و سنگفرش و بعضی جاهام که خاکیه دیگه...راه میری؟؟؟؟؟؟ بعد از مدتی فاتحه ی کمرت و پاهات خونده میشه آخه!!! ینی کمترینش اینه که پاهات آفتاب سوخته میشه و در اثر ضربه های ناخودآگاه و گرد و خاک لکه لکه و سیاه و زخمی میشه...پوست میندازه! اصلا نه از نظر بهداشتی نه ورزشی نه هیچ نظر دیگه ای این کفشا برای محیط بیرون استاندارد نیست! نمیدونم چرا مردم بدون اینکه ببینن چیزی که مد شده براشون چه ضررایی داره استفاده میکن ازش اونم در سطح وسیع...این توریستا بیان ببینن میخندد بهمون والا...یه ذره قبل از استفاده از هر چیزی فکر کنیم.خب؟؟ بدون شعار! نمیگم چیزیو از دست ندادم...دادم ولی اون چیز تو نبودی! زمان و اعصابی بود که از کفم رفت... ولی تو از دست دادی خودتم خوب میدونی! کسی که براش مهم نبود چی هستی و کی هستی چی داری و چقدر داری گذشتت چی بوده ...... خوب میدونی اینایی که برات سر و دست میشکنن واسه چیه؟؟؟؟ کوچکترین اهمیتی برام نداشتن همه ی این داشتنها و نداشتن ها و حتی آدمای اطرافت ولی تو لایقش نبودی هیچ وقتم نخواهی شد من اما هر روز خدا رو شکر میکنم بابت تموم شدنت و نفرتی که ازت دارم.... گفتی نفرینت کردم...پسش بگیرم نه نکردم! اما حالا آرزو میکنم تقاصشو پس بدی...هنوز اینایی که سرت اومده خیلی کمه بهت گفته بودم خدا جای حقه...تو و تمام اون آدما رو میسپارم به خدا...خودش جواب تک تکتونو میده همونطور که جواب تو رو داد...ولی هنوزم کمته فقط یه مشکلی هست!اونم اینکه من کینه ای نیستم...نگران نباش...یه روزی اینقدر غرق خوشیام میشم که شاید فراموش کنم ازت متنفرم اون موقع هر وقت رسید میبخشمت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.