خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نقاشی

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ق.ظ
ویندوز و عوض کردم ولی انگار گیر تر از قبلش شده!!!! حالم بهتره فقط این آبریزش و عطسه های ناگهانی اذیت میکنن خیلی...صدای خودمم خوب نمیشنوم تصویر پروفایل و عوض کردم ولی نمیدونم چرا هنوزم همون عکس قبلیو نشونم میده!!!؟؟؟؟شما چی میبینید؟؟؟؟ آفتاب گرمتر و بیشتر میتابه این روزا (خدا رو شکر) سمانه به شدت موهاش موخوره داشت همیشه طوری که دائم باید کوتاه میکرد و تازه بازم داشت! تارهای موی خیلی نازک و موهای کم پشتی داشت...مدتی پیش از ترکیبی گفت که استفاده کرده و هنوزم میکنه ....هیچ اثری از موخوره ندیدم تو موهاش...تازه خیلیم قشنگ و خوش فرم شده....دیگه هم مثل قبل ریزش نداره و پر تر شده....نمیدونم چه مدته استفاده میکنه...شنبه ازش میپرسم اگه یادم بود...خب منم با امروز 4بار استفاده کردم....جالبه که به خاطر سرماخوردگیم از دیروز سردرد بودم...امروزم صبح که بیدار شدم همچنان سردرد بدی داشتم...اولش فکر کردم اون مواد و بزنم ممکنه به خاطر خیسیش سر دردم تشدید بشه ولی هیچ اثری از سر درد نیست دیگه! مینویسم براتون اگه خواستین استفاده کنین یا به دیگران پیشنهاد بدینش 2قاشق غذاخوری حنا+2قاشق غذا خوری وَسمه+2قاشق غذا خوری سِدر+2قاشق غذا خوری روغن زیتون اینارو حسابی با هم مخلوط میکنید طوری که رنگ مواد تیره میشه کاملا به خاطر وجود روغن...وقتی یک دست شد بهش سرکه ی طبیعی (ترجیحا سیب) اضافه میکنید و اینقدری میریزید که کاملا شکل خمیر به خودش بگیره شاید نصف لیوان لازم باشه...بعد کم کم بهش آب و اضافه میکنید تا کمی رقیق بشه و بتونین بزنیدش به موها... بعدم همینطور لایه لایه میمالید به ریشه و ساقه و سر موها...مخصوصا سر موها اگر موخوره داره یا کم جون شده....بعد از اتمام یه کلاه پلاستیکی روی موها ببندید و سرتونو با روسری بپوشونید بعد از یکی دو ساعت میشوریدش...اشکالی نداره اگه بعدش از شامپو استفاده کنین بهتون اطمینان میدم موهاتون رنگ حنا نمیگیره...خود من تا حالا 4بار زدم و هیچ رنگی ندیدم!...سمانه هم همینطور اما اگه دستکش دستتون نکنین ناخنها و دست کمی نارنجی میشن...گرچه خیلی زود از بین میرن اما خب اغلب خوشایند نیست...اینم بگم که اگه دستکشم استفاده نکنید بازم خیلی خوبه چون از ریشه شدن اطراف ناخن یا پوسته شدن های سر انگشتا جلوگیری میکنه من که به شخصه تو همین 4بار تاثیرشو کاملا دیدم.... فقط اگه خیلی اهل رنگ کردن مو باشید اصولا حنا مانع رسیدن رنگ به مو هست اما اگه داشتن موهای طبیعی زیبا و سالم و درخشان و به موهایی که نهایتا تا 2هفته خوشرنگن ترجیح میدین ازین فرمول هفته ای یکبار استفاده کنید این خانومیم که ازش اسم بردم(سمانه) در حال گذروندن دوره های تخصصی طب سنتی هست ازین فرمولای مو و پوست بازم دارم شاید به مرور همینجا گذاشتمشون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.