خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

منِ بی حال

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ
هنوز برنامه هایی که ازشون استفاده میکنم و نصب نکردم...فایلامم منتقل به سیستم نکردم واسه همین بوکمارکامو ندارم هنوز ...نمیتونم تو وب بعضی دوستان برم! خیلی حال و حوصله ندارم به کارای نتیم برسم...مخصوصا اون یکی وبم که آموزشیه و کلیم کامنت تایید نشده و ایمیل و درخواست دارم...... خیلی خواب آلودم...با علایمی که به سمانه دادم تشخصیش کم خونی شدید بود+گرمی زیاد طبع حالا داریم همینطور با تجویزات پیش میریم دیگه هفته ی پیش تو مترو قشنگ خوابم برد..اولین بار بود که تو ماشین میخوابیدم..البته نه خواب سنگین..در حد چُرت بود و هی بیدار میشدم وسطش ولی یه صحنه چنان بیهوش بودم که یهو چشامو باز کردم دیدم بغل دستیم نیست!جالب بود برام :)) راستش حتی حال ندارم بنویسم...ای باباااا حرم که میرم گاهی از یه جاهایی عبور میکنم که قبلا یه جور دیگه گذشتم...با یه افکار و احساس و موقعیت و حتی آدمای دیگه..... امروز از همون مسیرا عبور کردم البته نه همه شو....همون گوشه "سینه ی دیوار" که رو به آفتاب بود همون آبخوری و لیوانای سفید آب اون ضریح فولادی رو به صحن که عده ی کمتری نسبت به داخل رواقها اونجا می ایستن.... رفتم جلو دستمو گذاشتم کنار پنجره ی فولاد...گفتم منو ببخش آقا اگه هر موقع میام اینجا چیزایی یادم میاد که نباید! شاید این گره از همینجا شروع میشه؟! دلم یه معجزه حسابی لازم داره....هرچند تا همینجای زندگیمم معجزه بوده خدا رو شکر به خاطر هرچی که گذشته...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.