خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خواب شیرین

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ
اولین برف از یکی دو ساعت پیش شروع شده....نشسته و باغچه رو سفید کرده شب که اومدیم بیرون سوز برفی میومد به سمیه گفتم بیا آزانس بگیریم .... گفت نه هوا خوبه پیاده بریم دم در موقع تحویل شیفت آقای آ (مسئول شیفت و پدر یکی از همکارا) گفت سریع برین سوار ماشیناتون بشین که خیلی سرده....ما هم خندیدیم و گفتیم ماشین نداریم...اونم کلی بهمون خندید که تو هوای سرد ماشین ندارین؟؟؟ خودمونو جا کردیم تو ماشین حواجون(مدیر شیفت) دو نفر جلو بودن و 4نفر عقب بودیم و پسر کوچیکش راننده...کلی خندیدیم تا رسیدیم سر بولوار و پیاده شدیم.... خلاصه که این برف خیلی جالب بود ++++++++++ دیشب یه خوابی دیدم که....کاش بیدار بودم و تو بیداری این اتفاق میافتاد....واسه اولین بار خوشحال شدم ++++++++++ این مزاحم روانی دست از سرم بر نمیداره...داره اعصابمو خورد میکنه....با اینکه جوابشم نمیدم ولی نمیدونم چه مرگشه نمیدونم باز زنگ بزنم به ... ببینم واقعا کار اون طرفیاست یا نه؟؟؟؟!!!! باز میگم بیخیال +++++++++ فردا هم قرار حرم ایشالا اگه زنده بودم...فک کنم حسابی سرد باشه و سوز داشته باشه عصریم بالاخره تونستم وقت حجامت بگیرم که فک کنم خیلی واجبه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.