خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

:(

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ
یه مشکلی پیش اومده! بدون فیلتر شکن بلاگفا برام باز نمیشه !!!!!! هرچیزی که حدس میزدم مشکل سازه تغییر دادم یا حذف کردم ولی فایده نداره! حتی موزیلا رو دوباره نصب کردم با آپدیت جدیدش .......... مث همیشه حرفام یادم رفت...! هوای این روزه مث دل منه...گاهی گرفته و گاهی آفتاب زودگذر ولی در هر دو صورت سرد و سوزان و آزار دهنده نه میباره نه دست بر میداره داشتم فکر میکردم به اینکه چقدر دوست داشتم اون روزا برگردن...و من یه جور دیگه باشم! یه کار دیگه...یه حرفای دیگه...روزای خوبی بودن که خرابشون کردم...مهم نیست همیشه گفتم مهم نیست! ولی امروز اعتراف میکنم مهم بود...همه چیز مهم بود هر چیزی که در مقابلش به آدما میگفتم مهم نیست واقعا مهم بودن حالا که زمان گذشته ،من اونی نیستم که بودم...هیچ کس نیست شایدم بودم و نشون نمیدادم!! نگران آینده نیستم...نگران دیروزم نیستم...همین لحظه ی حال منه که مضطربم میکنه مساله های بدون راه راه حل, تنها راه حلی که دارم اینه که دائم مشغول باشم میرم سر کار...وقتی برمیگردم به شدت خسته و خواب آلودم ولی بازم نمیتونم بیکار باشم...قبلنا پای پی سی بودم ولی دیدم مامان اون طرف تو حال همش تنهاست.... حالا رفتم نخ خریدم و بافتنی میکنم...وقتایی که حال هیچ کاری نیست...یا شرایط بعضی کارا نیست چشامو به زور باز میذارم گاهیم میدم مامان میبافه...اونم خیلی وقته از این کارا نکرده و ذوق داره.... بقیه روزا یا به هوای بچه ها (خواهرم و زن داداشم) میرم باهاشون خرید و حسابی خسته بر میگردم یا خیاطی میکنم.... و همیشه ام به پایان کارام فکر میکنم و تقویم و میبینم که نکنه عقب بیافتم اینقدر شلوغ شدم که نمیفهمم روزام چطوری دارن میرن و منو جا میذارن.... تاکید میکنم: من افسرده نیستم! فقط ذهنم مشغوله ********** خدایا خسته ام نه از خودم آز آن که مرا غرق خودش کرد و نجاتم نداد......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.