خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رویا

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ
بالاخره این افزایش قیمتا به اینترنتم رسید این بار شارژ نتم 12000 تومن بیشتر شده!!!!!! و من متعجبم که چرا یهو اینهمه؟؟؟؟؟ گرچه این روزها از هیچ چی نباید متعجب بود!! کلی واسه خودم کار تراشیدم...فک کنم تا عید یه ریز مشغول باشم ازون مشغولیتا که دیگه اعصاب و روان برام نمیمونه امروز صبح مونده بودم چند شنبه اس؟؟؟ فک میکردم 4؟ 2؟ یادم اومد دیروز سر کار بودم پس امروز تعطیلم...آخرش رسیدم به 5شنبه بعد که مامی صدام زد و از اتاق خارج شدم دیدم بساط تخم مرغ به راهه و بابا هم نشسته فهمیدم جمعه اس آخه ما همیشه جمعه ها صبح صبحونه تخم مرغه و گاهی +یه چیزای دیگه :)) کلا کارامو دارم سر و سامون میدم...از جمله وب خیاطیم.... امروز رویهم رفته بهتر بودم... امروز و با رویاهام سپری کردم اونایی که قبلا فکر میکردم...که میخواستم چی بشه و چه جوری بشه و ...به خودم و افکار کودکانم خندیدم... قبلا یعنی سالها پیش.... امروز به اتفاقایی فکر کردم که دوس داشتم غافلگیرانه رخ بدن...شایدم بدن!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.