خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قدم زنان

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ
تصمیم گرفتیم با مامی هر روز پیاده روی کنیم تو برف و بارونم فرقی نمیکنه حتی اگه سنگ بباره از آسمون زبونم لال... دیروز که میرفتیم استخر حدود نیم ساعتی رو پیاده روی کردیم برفم یه نم نمکی میومد و یه ذره هم نشسته بود امروزم صبح ساعت 9:30 سه تایی(با آبجیم) رفتیم پیاده روی حدودا شد 1ساعت یه کمی پاهام گرفته ولی خب اولشه خوب میشه قبلا زیاد پیاده روی میکردم عادت داشتم حالا دیگه نه به هرحال باید عادت کنم چون چاره ی دردم همینه فعلا هیچ وقت با خواهرم راحت نبودم خیلی سرده..خیلی و خیلیم پرتوقع!! تقصیر مامان ایناست زیادی بهش پا دادن چون بچه ی اول بوده هر وقت میاد و میره هر رفتار اشتباهی میکنه مامان توقع داره من ساکت بشینم و نگاش کنم!! حالا اگه بعد چند تا حرفش من یه جواب بدم میشه بده تازه خانوم باهام قهرم میکنه که این اصلا برام مهم نیست از این ناراحت میشم که مامان به خاطر اون با من بحث میکنه قبول داره رفتار دخترش افتضاحه اما توقعش اینه که من در هر صورت همیشه باید کوتاه بیام و حرفی نزنم و تحمل کنم!!!!!!! که چی؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی اعصابم و خورد میکنه تازه الان هفته ای یک بار میاد...خدا رحم کرده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.