خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شمارش معکوس

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ
دیروز از هیات تماس گرفتن که تست ورودی شده سه شنبه خدارو شکر همه چی فعلا رو به راهه ********* صبح رفتیم بازار گل خیام...گل مصنوعی و طبیعی تمام لوازم برای تزئینات و کادو ...خیلی جای خوبیه..قبلا هم رفته بودم یه بار آیینه و شمعدونو چند تا ظرف واسه هفت سین خریدیم که قشنگ بودن با قیمت خیلی خوب+دوتا گلدون مصنوعی و .... چیز زیادی تا سال جدید نمونده! حدود 47-8روز دیگه چه زود میگذره روزها...و من هر سال فکر میکنم سال دیگه زنده ام؟؟ یا تو این خونه هستم یا نه...یا چیزی تغییر میکنه؟؟؟؟؟؟؟ و امسال هم ظاهرا نه.....مهم اینه که همه مون سلامتیم.خدارو شکرت *********** داره برف میاد...حالا تا کی بیاد معلوم نیست..بازم شکر امروز چقدر جات خالی بود هروقت اینجور جاها میرم همش یادتم اینکه اگه بودی و قرار بود برات هدیه بگیرم چقدر زیبا تزئینش میکردم برات یاد اون کادوهایی افتادم که برات درست کردم نمیدونی با چه عشقی اونارو پیچیدم...پشیمون نیستم...به خصوص از اون تابلو هنوزم داریش؟؟؟بهش نگاه میکنی؟؟؟وقتی میبینی یاد من میافتی؟؟؟اصلا هنوزم دوسم داری یا از اینکه نیستم راحت شدی؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.