خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرد و سخت

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ
هوا به شدت زیر صفره :O خیلی سرد شده اینقدر که وقتی کاملا دوتا پتو رو میکشم رو سرم بازم احساس سرما میکنم دیروز استخر و تعطیل کردم .... البته آب خوب نبود و مشتریم خیلی کم داشتیم چون هوا سرد بود ولی این مسخره ها میخواستن همینجوری ادامه بدن ماها هم که دو شیفت الکی بیکار بودیم منم که چند نوع درد مختلف داشتم و کلافه شده بودم خلاصه یواشکی چند تا تماس تلفنی و ....ساعت 2:30 بعد خوردن نهار برگشتیم خونه درگیری فکریم این روزا زیاده تست روز سه شنبه...رفت و برگشت اون مسیر اصلا خودش کلی مشغله ی فکریه اونم 7صبح کارایی که باید تا قبل عید تموم کنم...تازه امسال از هیچ کی کار قبول نکردم جز سمیرا که اونم خودم دیر جنبیدم وگرنه تا الان تموم شده بود داده بودم بهش آمادگی که قبل عید برگزار میشه....نمیدونم چرا همیشه همه ی فشارا قبل عیده؟؟؟؟ انگار بعد سال تحویل قراره دنیا تموم شه به فرضم که تموم شه! خب همه این کارا به چه دردمون میخوره اون موقع؟؟؟؟ و خود روزهای عید و سال تحویل و اون 13روز برای من مثل مصیبت نامه ای میمونه که قراره باز تکرار بشه باز بیرون رفتنایی که خوشی توش نیست لااقل برای من نیست لازم نیست دعا کنم این روزا زودتر تموم بشن چون زودتر از اونی که فکرشو کنیم میگذره زمان و میره پارسال همین موقع ها استرسای بیشتری داشتم که خدارو شکر به خیر گذشت ایشالا پرونده ی همه اینا هم همین طرف سال بسته میشه و راحت میشم هوا بس ناجوانمردانه سرد است...... سرمای خشک...تابستون هم گرمای خشک....شاید واسه همین آدماشم اخلاقای خشکی دارن.... این روزا این آهنگه که مدام گوش میدم و وقتیم نیست خود به خود پلی میشه... http://s5.picofile.com/file/8111673984/Shohreh_Bargard_128_.mp3.html دلم برات تنگ شده هنوزم برات نذر و نیاز میکنم امیدوارم امیدوار به هر چی که خیر باشه اگه تو بودی این وقت شب من اینجا نبودم!! یادته اون شبایی که تا صبح بیدار بودیم؟؟ یادته؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.