خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرد آب

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ق.ظ
اینم از تست امروز که منتظرش بودم برنامه ریزی و زمان بندیشون که خیلی خوب بود فقط محیط خیلی سرد بود و منم کلا یادم رفت یه چیزی ببرم که بین تستا یه ذره گرم شم هوای اینجا تا دیشب که 18- بوده البته فکر میکنم اون مال وسط شهره اینجاها به نظرم خیلی سرد ترم شده دیروز بخاری اتاقمم خود به خود خاموش میشد این بود که رفتم تو پذیرایی خوابیدم کلی تمهیدات ویژه اندیشیدم که از هیچ کجا سرما نفوز نکنه.کنار بخواری بودم و دوتا پتو هم کشیدم روم از نظر گرمایی خوب بود فقط یه مشکلی هست :| جام عوض بشه خوابم نمیبره :|تا صبح چند بار بیدار شدم متوجه شدم دندونامو تو خواب بدجور فشار میدم اینه که صبحا دندونای عقبیم کلا درد میکنه!!! یه بارم که در یخچال خوب بسته نشده بود شروع کرد به بوق زدن هرچی سعی کردم نشنیده بگیرم دیدم نمیشه این نمیذاره من تا صبح بخوابم پاشدم رفتم بستم و اومدم خیلی وقت بود که ساعت 6صبح بیدار نشده بودم به قصد بیرون رفتن از خونه خیلی سرد بود آژانس سر ساعتیکه دیشب گفتم اومد...البته مامان گفت و طبق پیش بینی من زود رسیدم سطح اون گروهی که من توشون بودم خیلی پایین بود فقط 2نفر بودن که خیلی خوب بودن و یکی دو نفرم معمولی و یه نفرم که همزمان با خودم بود و نمیدیدمش ولی به نظرم خوب بود خودمم که فعلا هیچ اظهار نظری ندارم تا آخر هفته که نتایج بیاد نمیدونم چرا همیشه این تستا و آزمونا تو زمستون برگزار میشه؟؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.