خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نتایج اولیه

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ب.ظ
هرچقدر واسه نتیجه ی ناجی هر روز میرفتم سایتو میدیدم و هرچقدر اونا فس فس میکنن و کلا همه چیو دیر خبر میدن....واسه مربی کاملا برعکسه! اونو بعد یکماه فهمیدم اینو بعد 2-3روز! دیروز ظهر یه نگاهی کردم دیدم خبری نیس گفتم بی خیال حالا حالاها خبری نیس مخصوصا که هوا هم اینطوریه ... امروز مهمون داشتیم و منم سخت مشغول فعالیت که حوا جان زنگ زد و گفت نتایج و زدن برو ببین و خبرشو بده رفتم دیدم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــله اینجانب قبول گشتم!!! 30 نفر قبول شدن که احتمالا حدود 15 نفر خروجی میدن البته من به اتفاق 13نفر دیگه با ارفاق قبول شدیم!!! حالا کجاش مشکلش حاد بوده که ماهارو زده با ارفاق من نمیدونم!!!!! جالب اینجاست بعدش زنگ زدم به حوا جان که خبرشو بدم. میگه فلانی و فلانی اسمشون بود؟؟؟ میگم نمیدونم .ندیدم اصن :| میگه کلاسا کی برگزار میشه؟؟؟ میگم نمیدونم :| گفت پس تو چی دیدی؟؟ گفتم فقط دنبال اسم خودم میگشتم :))) گفت باز خوبه اسم خودتو دیدی :))) اینم از مربی و مدیر باحال ما♥ یکی از بچه هایی که همونجا روز تست اول دیدم و اتفاقا ازشم خوشم اومد و فهمیدم که اونم ناجیه و شناشم خیلی عالی و مسلط بود نفر دوم شده 2-3نفرم از بچه های دوران نجات غریق اسماشونو دیدم و شناختم که اونام با ارفاق قبول شدن گرچه کاملا ریسکه ولی خب میرم ثبت نام و کلاس و اینا تا ببینم چی میشه دیگه...قبولم نشم یه تجربه ی کلاس داری به دست میارم حالا اگه حوا جون صبح زنگ نزده بود عمرا من تا شب نمیرفتم ببینم سایتو!!! بدتر از اون اینه که امروز تنها روز ثبت نامه..در واقع امشب چون از ساعت 5هست تا 8 منِ خوشحال اصلا سراغ عکسایی که تلفنی سفارش داده بودم نرفتم!خدارو شکر دیدم دوتا عکس از قبل دارم تازه کارت بیمه ورزشیمم باید مال امسال باشه که تازه فهمیدم نیست :| کارنامم هم که میدونم یه درس اضافه شده و من اون زمان که گذروندم اون نبوده و من اصلا پیگیریش نکردم ..امیدوارم از زیرشون بتونم در برم اگه نشه که معلومه اصلا قسمت نبوده دیگه....ولی خب از اونجایی که این هیاتا در پی پول جمع کردنن احتمال اینکه همه رو نادیده بگیره و ثبت نامم کنه خیلی زیاده حالا شب میرم دیگه ... من فقط با هوا مشکل دارم :))) چرا همه ی این برنامه ها تو هوای سرده؟؟ :)) خونه ی ما هم که از همه دنیا دوره نامرد :)) بعد باز 10 روز پشت سر هم کلاس میذارن...خب بازم هوا سرده دیگه :)))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.