خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

این روزها هم میگذرند

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ
دیشب ساعت 3 از درد پام یهو بیدار شدم و به سختی خوابم برد از بس بهمون هی گفت برو بیا برو بیا .... واسه نجات غریق اینقدر خسته نشدم!!!! حالا یه صحنه ی جالب و تصور کن! از 5:30- 6 صبح بابد بیدار شی از ساعت 7:30 تو آبی تا 10:20 و حق اینکه از آب خارج شی برای انجام هیچ کاری رو نداری!!! آب سرد.محیط سرد...مدت زمان تو آب بودن طولانی ...نیاز شدید به دستشویی داری (گلاب به روت) ولی امکانش هست که اگه همچین درخواستی کنی به عنوان یه آدم وقت نشناس شناخته بشی و قبولی کلا هوتوتو حالا بعدشم یه سیانس دیگه هست هنوز تا ساعت 12:30 که دیگه تعطیل میشیم امروز بعد تمرین رفتم سرکار خیلی حالم بهتر شد و با انرژی بیشتری رفتم خونه هم کلی خندیدیم و مسخره بازی در آوردیم هم از بچه ها مشورت میگیرم واسه کلاس گرچه به قول فاطمه جنازه بودم همین دو روز که گذشته کلی زیر چشام گود رفته و قیافم تابلو شده..هم بی خوابی و هم فعالیت زیاد و غذای کم غذای کم چون وقت نهار خوردن که میگذره دیگه میل چندانی به غذا ندارم تا 6یا 7 شب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.