خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روزهای خسته ی من

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ
دوست دارم هرچه زودتر برگردم به زندگی عادی خودم و برنامه های گاها بی سر و ته روزانم از کلاس 4روز گذشته و 5روز دیگه باقی مونده روز پنجم کلا آزمونه بهم خوردن خواب و استراحت + گرفتگی شدید عضلات خیلی آزار دهنده است اینکه میگن حسود هرگز نیاسود یک واقعیته محضه! نجمه هم خیلی حسوده و هم خیلی پرتوقع و بی سیاست واسه همینم خیلی براش مسکل پیش میاد! از نظر اون که همه به درد نخور نا بلدن و همه عالمم که باهاش لجن! خیلیم واسه خودش دردسر درست کرده اما هنوزم دست بردار نیست میدونم از اینکه من قبول شدم و اون نشد هم خیلی ناراحت شده! من اهمیتی نمیدم به افکارش...در ظاهر که جور دیگه ایه باهام ولی امروز شنیدم باز یه چیزایی گفته... آدم اگه شخصیت و منش درست خودشو حفظ کنه بقیه هم شخصیت و حد و حدودش و نگه میدارن ولی وقتی خودش یه کاری میکنه که زیر سوال ببره خودشو دیگه بهتر از اینم نمیشه! خدایا آخر این دوره رو هم بخیر کن دوس دارم زودی تموم شه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.