خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قدم آخر

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ
این راننده که چند روزه میاد دنبالم ماشالا چونش گرمه البته آدم پخته و مودبیه..ازونجاییم که راه طولانیه نمیشه که صم بکم نشست! بالاخره امروز پرسید واسه چی هر روز این مسیر و میام .... :)) فردا هم که روز آخره دیگه.قراره تا 4 بعد از ظهر طول بکشه.البته امبدوارم خیلی زودتر از 4 تموم بشه یکی از بچه ها امروز خودجوش اومد و ایرادات مارو دید و بهمون گفت و کلی باهامون کار کرد واثعا دستش درد نکنه.دختر خوبیه...از این تریپا که خودشو بگیره و اینا نیست منم تا یه مسیری رسوند این که حتما قبول میشه چون هم کارش خیلی خوبه و هم سابقه ی مربیگری داره.امیدوارم به هرچی که لایقشه برسه این دو شب و با ژلوفن به صبح رسوندم از دست این دندون درد بچه ها همه یا گوش درد دارن یا تبخال یا آفت دهان و ....سرماخوردگی و تب و اینا هم که بماند.... دلم میخواد فردا زودتر بیاد و تموم بشه و امیدوارم تا 4هم طول نکشه فقط یه کمی کلاسداریش نگرانم میکنه...از اینکه یادم بره و بیانم نتونه معلوماتم و نشون بده!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.