خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ناگهانی های زندگی

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

همیشه همینطور است

همه چیز با هم اتفاق میافتد..

یکهو سرت شلوغ میشود

یکهو پولهایت تمام میشود

یکهو خبری میرسد

یکهو برنامه ی سفر ریخته میشود

و هزار برنامه ی دیگر...

از این مدل یکهویی ها چندان دل خوشی ندارم

پاک روانم را بهم میریزند

کمی از دو سفارش خیاطی مانده..یکی فقط در حد دگمه و جادگمه و دیگری مقداری خرید لازم دارد و یک یا شاید هم دوبار دیگر پرو لباس!

2سفارش دیگر هم میماند برای ماه بعد یا اواخر این ماه..

همزمان هم که از پارک آبی خبر رسیده نیمه ی شعبان (13خرداد) افتتاح میشود

یعنی 2هفته ی دیگر..و یک امتحان کتبی در یکی از آموزشگاه های بهداشت باید برگزار شود و گواهینامه اعطا گردد که من نمیدانم کدام شیر پاک خورده ای ما را (گروه ناجی و مربیان استخرها) وارد چنین مسخره بازی کرده؟؟؟؟

حتی یک خط از کتاب مورد امتحان مربوط به شغل ما نمیشود!!!!!!

همه اش در مورد مواد غذایی و ..........

مشکل اینجاست که معلوم نیست امتحان کی قرار است برگذار شود!!!

قرار بود فردا باشد که کسی به من خبر نداد یعنی فردا نیست..اگر پنجشنبه ی آینده باشد یعنی خلل جدی در برنامه ی سفر که تازه هفته ی پیش مطرح و جدی شد ناراحت

بیشتر از همه چیز همین امتحان بیخود و زمانش روی اعصابم است...و اینکه کی قرار است مدارک ببریم برای استخر و قرارداد!

به یک نفر هم پول قرض داده بودم که امروز فهمیدم ظاهرا اشتباها به حساب فرد ناشناسی جز من واریز شده

دیروز هم....بماند

خیلی جالب است که همه چیز با هم سر آدم خراب شود..

خدایا تو میتوانی کمکم کنی نه؟افسوس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱
سپیدار

نظرات (۲)

چقد غر میزنی تو دختر غرغرو نمردمو اینجا هم کامنت گذاشتم تا اینجا خوندم گفتم یه کامنت بزارم بعدادامه بدم .افتتاح استخر یه روز بعداز تولد منه
پاسخ:
کچل
همه این روزا امتحان دارن یکی تو اب ، یکی تو خشکی ، یکیم رو صندلی دانشگاه وبلاگت چرا خلوته!؟ به وب منم سر بزن
پاسخ:
نمیدونم چرا خلوته! مهمم نیس البته! ضمنا شمام آدرس نذاشتی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.