خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی بافتن یک قالیست..

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ

این استخره که قراره برم (پارک آبی) کمی تا قسمتی روی اعصابمه..قضیه همون امتحان مزخرف و اینکه به من خبر ندادن!!! و بعد شاکی شدن چرا گواهینامت نیومده؟؟!!

میگم چرا باید همیشه سنگ جلوی پام بیافته؟؟چرا بین اونهمه من باید جزو 5نفری باشم که فراموش شدن؟؟!!

میگه لابد حکمتی توش هست! قسمت این بوده که این مسافرت به هر نحوی لغو بشه

راست میگه! چون امتحان هم که فکر میکردم 5شنبه برگزار میشه دوباره، حالا یا دوشنبه اس یا سه شنبه

شاید حکمتش همین روزا مشخص بشه و شایدم هیچ وقت نفهمیم چرا؟!

به هر حال مسافرت لغو شد

امروز عصر هم استخر قبلی جلسه داریم..احتمالا مربوط به بازگشایی استخر بعد از ماه رمضان میشه..

خیاطی خیاطی خیاطی...به سرنوشت و زندگی من گره خورده و هر وقت ازش فرار کردم یا کنار گذاشتمش باز اومد!

لباس مجلسی تموم شد و تحویل دادم

مانتو شلوار سارا هم دادم و مانتوی دومی هم پرو شد و از مدلی که براش طراحی کرده بودم خوشش اومد!

مامان هم خوشش اومد و خودم هم حقیقتا فکر نمیکردم توی دوخت تا این حد جالب بشه!

تصمیم دارم کنار نذارمش و همچنان که سرکار میرم در ماه یکی دو دست سفارش هم قبول کنم

تصمیمات بزرگی برای خودم دارم که تا حالا به خاطر حرفایی مثل(هر وقت رفتی سر زندگی خودت....) رسیدگی نشدن

یک بند انداز دستی که تبلیغاتشو به تازگی تو چند سایت دیدم و خریدم که به شدت ناراضی و پشیمونم از خریدش

اولا که وسیله نو و آکبند نبود و منم گزارش شگایت برای سایت مربوطه ارسال کردم که طبق قوانین سایت پیگیری میشه..و اینکه اصلا به درد نمیخوره و کارایی مورد نظر و نداره!!

پیشنهاد میدم که اصلا چنین چیزی خریداری نکنید!

همین روزا که بگذره و سفارش و تحویل بدم و وضعیت استخر هم مشخص بشه آکواریوممو دوباره راه میندازم

و یه نقشه هایی برای زیر زمین دارم..

 

سعی میکنم خوب باشم و خوش اخلاق اما گاهی مامان چنان تو تمام مسائل کاری و شخصی من وارد میشه و مرتب دستور العمل میده که دیگه از کوره در میرم!

هرچیم بهش میگم مادر جان خودتو درگیر کارای من نکن!!! خیاطیامو خودم میدونم کی انجام بدم و زمان بندی کنم

از استخر رفتنم (استخر دومی)هر وقت پشیمون میشم میذارم کنار !!! ولی مامان مدام فاز منفی میده...

تو فضایی که همه از ریسک میترسن و مدام موج منفی ایجاد میکنن خیلی سخته که هم بخوای کارتو انجام بدی و هم روحیه تو خوب نگه داری و هم خوش اخلاق باشی و خسته نشی!

به هر حال ما روز درمیون به خاطر دخالتهای فراوان مامی جان تو تمام کارهای شخصی بنده، برنامه ی دست و پا بوسی از ایشونو داریم تا بلکه چیزی به دلش نمونه

من طاقت دیدن ناراحتی و قهر مامانو ندارم...و مامان من که به سرعت دلگیر میشه و قهر میکنه...

خدایا صبری بهم بده که زودی از کوره در نرم و عصبانی نشم

همیشه با خودم میگم فرض کن جای بعضی از کسایی باشی که دور از جون پدر و مادر پیر و مریضی دارن و باید ازشون نگهداری کنن!

البته که انشاالله هیچ وقت این اتفاق نیافته و همیشه سلامت باشن ولی باید ظرفیت و ببرم بالاتر...

شایدم اونام تقصیری ندارن..وقتی حقیقتا از مشکلات من و مخاطراتی که این چند ساله پشت سر گذاشتم کاملا بی خبرن..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
سپیدار

نظرات (۶)

دعا میکنم هرچی که بهترین خیر وصلاحته برات پیش بیاد.ماهیچوقت نمیتونیم راز و حکمت تمامی وقایع را بفهمیم اما وقتی تلاش میکنیم و کارها رو به خدا میسپریم نتیجه اش شیرین و پذیرفتنی میشه. ایشالا یه دختر خوب و فهمیده خدابهت بده و مادر خوبی براش میشی و قهرقهرو نباشی باهاش. قصه دلتنگیت را خوب من بگذار و بگذر...
پاسخ:
حتما همینطوره
زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی نقشه را اوست که تعیین کرده تو دراین بین فقط میبافی، نقشه را خوب ببین!!! *************************************** زندگی کردن هم مثل قالی بافتن،یک مهارت و هنر است.طرح و نقشه ای بدیع و صبری بی نهایت میخواهد. تار و پود فرش زندگی را زیبا ببافیم تاخدای ناکرده نقشه هامان نقش برآب نشود. برای سپیده عزیز آرزو دارم گره عشق نقشی زیبا و ماندگار بر قالیچه زندگیت بیافریند و دلخواهت شود.
پاسخ:
مرسی دوستم.خیلی لطف داری
اخیش بلاهره خوندمشو میگما این کامنتدونیش چرا اینجوریه معلوم نیس کامنتم چی میشه. دلم واقعا برا نوشته هات تنگ شده بود ولی مثه تو ازاینجا خوشم نمیاد
پاسخ:
خسته نباشییییییییییی کلا مسخره اس خیلیییییی
دستت دردنکنه کجام مسخرست هاااا؟
پاسخ:
تو که نه کچل جون اینجا مسخره اس
بلاپفا نامرد  پست درست نشد حداقل خاطرات استخرو اینجا بنویس یه کم کیف کنم
پاسخ:
تو روحش ینی
منم بلاگفام ، اما چون بلاگفا ناکامه فعلا من هم ناکامم ایشالا هر وقت زنده شد میام آدرس میدم شما ب نظرم آشنا میاین!
پاسخ:
هرطور صلاحه!چون نوشته بودی سر بزن گفتم آدرس نذاشتی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.