خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چوب بستنی

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ

 

 

امروز عقد سمیراست.عقد محضری و شنبه هم عروسیشه

از ساعت 8 تا 12 شب یه جای خیلی دور... منم که از صبح سرکارم...بابا هم که شیفت داره و 10 تموم میشه...شام نمیتونیم بمونیم (منو مامی) قرار شد بریم و بابا برگشتناهر موقع رسید بیاد دنبالمون مارو ببره خونه..

هنوز راجع به محل کار جدیدم کلی سوال تو ذهنمه و تا جوابشون روشن نشه آروم نمیگیرم

همیشه شایعات و حرفای بیخودی زیاده...

فردا و پس فردا که شیفتام با بچه ها فرق میکنه..هنوز سرویسم نذاشتن!

دیگه هر روز درگیرم

بیشتر از هرچیزی نیاز به معنویات دارم..غذای روح

و مدام به خودم میگم نذار یادت بره که یادش کنی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
سپیدار

نظرات (۱)

انشالله ارامشت هم میون این همه شلوغی پیدامیکنی. وای واقعا جالبه وقتی وبتو داشتم بازمیکردم به این فکر میکردم که بلاخره سمیرا عروسی کردیانه که بااین پستت مواجه شدم جالبه واقعا.مبارکش باشه انشالله خوشبخت بشه. میگم کارجدیدت مگه تعطیلی نداره؟چندساعت در روز باید سرکارباشی؟
پاسخ:
قربونت سلامت باشی فعلا که نه!این یه هفته خیلی درهمه ماه رمضونم روز درمیونه بعدش ایشالا خدا بخواد مرتب میشه ولی هر روزه و روزی 6ساعت.یه هفته صب تا عصر و هفته بعد عصر تا شب تعطیلات رسمی و جمعه ها هم اگه شیفت بهمون بیافته سرکاریم دیگه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.