خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یادم تو را فراموش

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ق.ظ

1...2...3...

فراموش میکنم

 و تنها خاطره ای کمرنگ گوشه ی ذهنم می ماند

شاید روزی به یادشان لبخند بزنم

از اینهمه بیخیالی و فراموشی مسرورم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
سپیدار

نظرات (۲)

سلام خوبی؟ ظاهرا روی صفحه توییتر علیرضا شیرازی اومده که تا پنجشنبه اگه درست نشد با نسخه پشتیبان راه میندازند بلاگفارو.البته اینجا ایرانه و خیلی ازشون انتظار نداریم به قولشون سر موعد عمل کنند. این مدت که پناهنده های بلاگفا اومدن پرشین اختلال پیدا کرده و یه کم سوت و کور شده و خیلی از وبها شاید به خاطر قالبشون کانتر کامتتهاشون صفر هست و کلیک میکنی میبینی نه توش کامنت هست. خوب شد اومدی پرشین این مدت برخلاف خیلیها که به هیچ وجه جای دیگه رو جایگزین قبول ندارن حرکت خوبی بود در نوع خودش، این یعنی در موضوعات مهمتر و اساسی و شاید موضوعی که تحت تاثیرش این متون اخیر و دلتنگ کننده را نوشتی و اذعان کردی که میگذرم و فراموش میکنم ازت برمیاد. خوبه که شعار نمیدی
پاسخ:
سلام خوبم شکر.شما خوبی؟ نگران اون وبلاگ زیاد نیستم..گرچه همچنان محیط ساده ی اونجا رو ترجیح میدادم ولی بیشتر دلم برا وبلاگ خیاطیم میسوزه اگه درست نشه ..3ساله توش کلی درس گذاشتم..فعلا تو تلگرام یه گروه تشکیل دادم و به مخاطبینی که ایمیلاشونوداشتم خبر دادم ولی اکثریت بی خبرن هنوز.. اینجا خیلی قاطیه اغلب پستهایی که نوشتم تو تاریخ و زمان خودش به ثبت نرسیده..طول میکشه تا یه پست و ثبت کنم که گاهیم همون موقع دیده نمیشه رو پیج.. ولی خب نمیشه رکود کرد به امید اینکه بالاخره یه روزی درست میشه!
مرسی با خوبی شما آره پیامهای خیاطی به اون یکی آدرس قدیمی ایمیلم اومد منتها تو هرزنامه و به عنوان اسپم ولی چون سرخط دیدم اسم شما شک کردم و همینطور آدرسش که جمعی بود باز حسم تقویت شد از شماست آخه اون وبت کم اومدم وقت نداشتم. انشالله زحماتتون هدر نمیره و فوقش اون نسخه قدیمی یکماه اخر رو نداره. پرشین هم میلنگه چند تا وب از قبل میرفتم شاکی بودن پستهای ابتداییشون حذف شده یا برای تایید کامنت مشکل دارن. تعجبم بود چرا مثل اونا گله نمیکنی و همه چی روبه راهه. ولی با این وجود صبوری و ظرفیت بالای شما رو نشون میده.
پاسخ:
لطف داری♥ شایدم از ظرفیت نباشه از بی حسیش باشه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.