خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیش به سوی تغییرات

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ
باید یه سایت طراحی کنم برای آموزش خیاطیم و مطالبمو منتقل اونجا کنم ولی نمیخوام هزینه ای برام داشته باشه یا لااقل با کمترین هزینه انجام بشه اگه کسی جایی رو میشناسه که امتحان شده است لطفا پیشنهاد بده و راهنمایی کنه دوست ندارم باز زحماتم یهو به باد بره یکمی جستجو کردم ولی خب همه از کار خودشون تعریف میکنن.... هرچی فکر میکنم میبینم نمیتونم تو این پارکه دووم بیارم نمیتونم هر روز برم اونجا و فقط اونجا کار کنم!! حتی سرناجیاشون این کارو نمیکنن!! از خدا میخوام که بهترین تصمیم و بهترین راهو نشونم بده و دیشبم تو همین فکرا بودم که یکی از بچه ها (شیفتمون نزدیک هم بود) شرو کرد به صحبت راجع به همین موضوع...میگفت من بعد ماه رمضون 2 روز بیشتر در هفته نمیام خواستن قبول کنن نخواستن نکنن...دیدم راست میگه اون یکی استخر وضعیتش کمی نامشخصه..و با همه ی اینکه رو اعصابمه لااقل اونجا هم ناجیم و هم مربی و همین که مربیم کلی انرژی بهم میدن شاگردام و حالمو خوب میکنن و حتی اگه شیفتی هم بشه باز همین که 2روز در هفته اونجا مربی باشم خیلی به نفعمه و اینجا رو هم 2روز قبول میکنم نصفه روز و فقط روزای مشخص خودم قبول کردن که هیچ قبولم نکردن مهم نیس..میرم اینجام تا وقتی میمونم که کارت مربیگریم بیاد خدا لعنتشون کنه 2یال از قبولیم گذشته و هنوز کارت از تهران نرسیده!!!! عوضیا حتی گواهی موقتم نمیدن برای کار و فعلا همون استخر قبلی رو شناختی که ازم دارن بهم کلاس میدن ولی با حقوق ناجی کلا فکرای زیادی دارم که هم هردوکاری که دوست دارمو داشته باشم(استخر و خیاطی) و هم به خودم خیلی فشار نیارم و هم درآمد نسبتا ثابتی برای خودم درست کنم این پارکم موقتا میرم تا کارتم بیاد و اوضاعش مشخص بشه! خدایا کمک کن درست بشه آکواریوممو دیروز آوردم بالا شستمش و تمیزش کردم امروز هم شن و صدف و سنگاشو گیاهای مصنوعی و اکسیژنشو گذاشتم...ایشالا به زودی میرم ماهی میگیرم میریزم توش من هنوز خیلی شبا خواب میبینم ماهی دارم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.