خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

همونطوری که همیشه میخواستم

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ
اینو یکی از دوستان زحمت کشیدن گذاشتن ببینیدش به نظرم خیلی جالبه http://s6.picofile.com/file/8196612268/AmyPurdy_2011X_480p_fa.mp4.html   نمیدونم شما تو زندگیاتون چقدر محدودیت داشتین و برای رسیدن به خواسته هاتون هرچند کوچیک چقدر جنگیدین؟ تسلیم شدین یا به چیزایی که خواستین رسیدین؟ و حالا چقدر تو فکر پیشرفت و تغییر هستین؟؟ دوست دارم بشنوم من به شخصه خیلی محدودیت داشتم..و برای هرچیزی بیشتر ازونیکه در حالت عادی لازمه تلاش کردم و با خانوادم حتی درگیر شدم به شدت...بارها منعم کردن و گفتن الان که نشد یعنی صلاح نیست و بیخیال شو .... خیلی خیلی درگیر شدم...اما خدارو شکر ناامید نشدم و با همه سختی تونستم به یه سری از چیزایی که خواسته بودم برسم..حالا خانوادمم دیگه مخالفتی ندارن و برعکس فشاری که اون زمان بهم میاوردن الان مرتب میگن تو فعالترین بچه ی این خونه ای و کلیم کیف میکنن..ولی انصافا زجر کشیدم! هنوز یادم نمیره.... با همه ی اینا الان خوشحالم از چیزایی که به دست آوردم.ولی فکر میکنم هنوزم میتونم بهتر از این باشم تو فکر این م که کارامو اون طوری که دوست دارم منظم کنم و انجام بدم و الانم دارم سختیاشو تحمل میکنم تا به زودی ایشالا موقعیت درست بشه و کم کم خودمو سوق بدم به اون کارایی که میخوام فکرم میکنم اگه بعضی سختیا رو آدم تحمل نکنه و به چیزایی که میخواد برسه یه جایی بین راه کم میاره خدا رو شکر میکنم و امیدوارم بهم توان بده تا ادامه بدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.