خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی..

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ
بدی اینجا اینه که اگه بخوای ادامه مطلبت فقط رمز دار باشه نمیشه!!
کل مطلب و رمزدار میکنه
اینطوری مخاطب بی رمز کلا سرش بی کلاه میمونه (حالا گرچه که خیلیم مسائل مهمی نیس اون ور قضیه ولی خب به لحاظ امنیتی بهتره مخفی باشن)

بالاخره کارورزی تموم شد..دیگه راحت شدم..حالا باید بشینم خیاطیامو سریعا انجام بدم
هرچند که دیروز یه جورایی دلتنگ شدم ... از جو ناجی مربیاشون خوشم اومد..بدم نمیومد اونجا کار کنم ولی خب مسیرش خیلی بهم دوره..
مدیر دیروز کلی تشکر و قدردانی به عمل آورد و گفت همه خیلی ازتون راضی بودن و بعدم راجع به سابقه کارم و جایی که کار میکنم پرسید..
دوتا از بچه های تیمم اونجان که خوشم میاد ازشون.دخترای خوب و گرم و خوش اخلاقین
یکیشون مخصوصا که کمتر باهاش رو به رو شدم (در حد سلام و خداحافظی) خیلی از تیپ و حتی حرف زدنش خوشم میاد..جدا ورزشکاریه..اصلا تیریپ سوسولی نمیزنه با اینکه جزو قهرمانای کشوریه.ساده و شیکه همیشه

سرناجی رو درستش کردیم فعلا..جلسه پیش که درست بود دیگه..تا ببینیم بقیش چی میشه..کلا باید ازش حذر کرد
خدا خودش بهمون رحم کنه و هوامونو داشته باشه

هوا چنان گرفته و سرد شد یهو که انگار ناگهان از تابستون وارد زمستون شدیم والبته مشهد همیشه هواش همینه...

از برادر زادم بگم که چقد عاشقشم و دلم براش تنگ میشه.. چقد نوزادا پاکن و دوست داشتنی♥
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
سپیدار

نظرات (۲)

۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۸ عم قزی جون ツ
سفارشات فک نکنم عجله ای باشن اخه محرم و صفر معمولا کسی لباس لازمش نمیشه
یکم هم برو عمگی کن! بچه ها زود بزرگ میشن حسرت این روزاش می مونه هاااا
سارافن مامانت تموم شد؟؟ :دی

پاسخ:
سفارشات مال یکی دوماه پیشن برا ههمین باید زود تموم کنم تحویل بدم..هیم میپرسن چی شد پس؟؟
اونم هر وقت مامان اینا برن میرم دیگه ازون که نمیگذرم :))
خخخ آره خوشگلم شد ولی به درد الانش نمیخوره ریزه هنوز

تحمل میکنیم :)

مطالب رمز دار رو میگم

پاسخ:
دستتون درد نکنه.خدا قوت ;)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.