خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بارانی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بزن باران که حسی زرد دارم
شبیه بغضهایت درد دارم
میان اشکهایت هی چکیدم
غمی داغ و وجودی سرد دارم

بزن باران، بزن بر تار و پودم
برای قصه هایت گوش بودم
بباران غصه هایت بر دل من
بزن شلاقهایت بر وجودم

من از مستی و از هر خم گریزان
من از احساس هر گندم گریزان
شبیه غربتی با طعم جاده
من آواره،سر درگم گریزان،

همیشه قصه هایم شکل برگ است
بزن باران که روزم روز مرگ است
شکوه بارشت غربت گرفته
نیا باران،دوای من تگرگ است،،


قبل تر ها وقتی خسته و خمود میشدم بیشتر مینوشتم..حالا برعکس شده

نوشتنم نمی آید

بهتر است بگویم حرف زدنم نمی آید!



این خستگی هرگز از تنم به در نخواهد شد..


تو هرگز اویی که باید باشد نمیشوی..




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
سپیدار

نظرات (۶)

اوه یسسس
غصه ها رو بریز دور!
قالب جدید وبلاگت مبارک کاش آهنگم داشت مثل قدیما تو وبلاگ قبلیت
پاسخ:
غصه نیس..یکم خستگیه..سعی میکنم
مرسی.سلامت باشی
واقعا خوب بود؟؟
نمیدونم اینجا همچین قابلیتی داره یا نه اگه کشفش کردم میذارم
مرسی فدات بابت قالب الان خیلی خوبه
ببخشید خیلی پرویی بود ولی واقعا چشمم اذیت میشد
خسته نباشی خانوم بیام ماساژت بدم؟
یه روز کلی پست باهم میزاری یه روزم اینجوری دوخط مینویسی.
پاسخ:
قربونت عشخم D:
نه بابا پررویی چیه شماها میخونین دیگه خودم که نمیخونم.البته میخونمااا ولی خب حفظم چون خودم نوشتم :)))
سلامت باشی آرهههه بیاااا
اینجوری خیلی با کلاسه خب :))
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۵ عم قزی جون ツ
به به چه خوشرنگه اینجا :)
نالنجی دوس دارم!


پاسخ:
چشاتون خوشرنگ میبینه خانوم :)
نالنجی منم دوس دارم
سلام احوال شما. تولدت مبارک با بهترین آرزوها و دعا برای اینکه زودتر به روزهای خوب زندگیت برسی
پاسخ:
سلااااااام دوست گلم
این طرفا♥
مرررسییییییییی خیلی خیلی از محبتت ممنون عزیزم :* :* ♥
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۱ مرتضی زمانی
این شعر خیلی زیباست چند بار خوندمش خیلی با احساس و زیباست ممنون از زحماتتون
پاسخ:
موچکرم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.