خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دانه های زمان

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ
یا ما ها اینجا اونی نیستیم که واقعا هستیم!
یا تو دنیای بیرون واقعا خودمون نیستیم!


بعضی آدما هم دردهایی دارن که حتی روشون نمیشه به کسی بگن
شاید بین صدها آدمی که تو این دو دنیای متفاوت میبینن بتونن یکمیشو به یکیشون بگن
ولی گفتن همیشه آدمو آروم نمیکنه
گاهی حرف زدن راجع به خواسته هات بیشتر میسوزونتت و بیشتر خستت میکنه
نمیدونم چند ساعته اینجا نشستم...فک کنم از 6 که میخواستم قبض پرداخت کنم
استخر 10روز به خاطر تعمیرات تعطیله و منم عصری نرفتم کارگاهم
مدام روی این صندلی جا به جا شدم
دیدم اگه کار نکنم حالم بهتر نمیشه...از کار خسته شدن بهتر از بیکار نشستنه
بیکار بودن برای کسی خوبه که تفریح داشته باشه یا برنامه ی خاصی برای گذروندن بیکاریش..
به هر حال از فردا همون برنامه فشرده خیاطی و دارم...
زمان سریع تر و مفیدتر میگذره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
سپیدار

نظرات (۴)

سلام. درحال وبگردی بودم خیلی اتفاقی به وبلاگت برخوردم، دلم نیومد نظر نذارم و برم.
منم مثل تو تفریح خاصی ندارم فقط میگذره...

وبلاگ نویسی رو هیچوقت کنار نذار.

بازم سر میزنم بهت. خدانگهدار
پاسخ:
سلام
یادم میره اصلا چیزی به اسم تفریحم وجود داره..
سعی میکنم
مرسی :)
اره واقعا هیچوقت نمیشه کامل حرفات تو برا کسی زد اگه هم گوشه ای ازشون بگی سعی میکنه طوری بگی که شنونده روباحرفات بهم نریزی وطرز فکرش نسبت بهت عوض نشه.
خوبه گفتن چندروز تعطیله ومیتونی به کارای خیاطیت برسی
ماهم هیچوقت تفریح نداریم حدود دوسال میشه که وقت برامون نذاشته ومسافرت نبردتمون من جز اون بیکارای بی برنامم.
بازم خداروشکر که هنری داری ومیتونی سرگرم باشی.
خسته نباشی
پاسخ:
اره این طرز فکر خیلی مهمه
هه اگه این وروجک بذاره :))
زندگی یکنواخت آدمو خسته میکنه.کار زیادش یه جور بی کاریشم یه جور..امیدوارم این ورق برامون برگرده به قول دوستی
قربونت♥
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۱ عم قزی جون ツ
فعلا دارم فرار میکنم از تمام کارها و برنام ه ها و تکالیف..
شجاعت برخورد با هیچ کدومشونو ندارم :(
پاسخ:
یهو یه جایی همه شون میریزن رو سرت که تو کمترین زمان باید همه رو حل کنی پس به نفعته که خودت کم کم بری سراغشون ;)
دوست گل پرتلاشم روحیه قوی و اعتماد به نفست قابل تحسینه و برای اوقاتت برکتی مضاعف و پربارشدن آرزو میکنم. گاهی همین وقفه ها مثل یه پاگرد میشن که توقف کنی و فکرکنی به پله هایی که گذروندی و اینجایی که هستی و نهایتا برنامه برای فرداهای زندگیت. انشاءالله برعکس آن پیرمرد خیاط که میگفت زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد حتی وقتی خودم بریدم و دوختم زندگی اندازه و قواره تنت بشه که انصافا لایقشی. با آرزوی موفقیت روزافزون شما
پاسخ:
مرسی از محبتت مهرسا جان
درسته .همینطوره♥
تا الانم لطف خدا شامل حالم شده ان شاالله بعد از اینم بشه
برای شما هم همینطور ♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.