خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

وقت خراب کاری فقط خونسرد باشید!

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ
نکته ی مهم اینه که وقتی تو یه کاری که خیلیم تبحر دارین!! سوتی مدین خیلی خونسرد به کارتون ادامه بدین!
بعضی کارای محوله به خاطر اینکه میدونین جهت امتحان شدنتون به شما سپرده شده و ارزش چندانیم نداره تمام حواستونو به خودش معطوف نمیکنه
و ممکنه یه اشتباه فاحشی بکنید که هیچ وقت در مورد با ارزش تر ها چنین تجربه ای نداشتین!!
اینجاست که انشگت حیرت به دهان میگیرین که چرا اینطور شد؟؟؟؟



یهو تصمیم میگیرم حسابی به خودم برسم و کارهای خاق العاده ای در رابطه با خودم انجام بدم و انجامم میدم..اما ناگهان نمیدونم چه اتفاقی میافته که همونجا متوقف میشن!
مثلا برداشتن چند تا دونه خال کمرنگ از روی صورتم حرکتی بود که یکساله براش برنامه ریختم و همیشه ام مردد بودم یا از منبع دور بودم اما بالاخره انجامش دادم
روز اول با دیدن زخمهای به جا مونده که شبیه ابله مرغونهایی بودن که جاشون سیاه شده! گفتم تا همینجا کافیه دیگه ادامه نمیدم وحالا که اون زخمها بر طرف شدن و فقط یه رد صورتی شبیه جای جوش به جا مونده میگم هنوز چند تا دونه ریز هست که به چشم نمیاد اما برداشتنشون پوستمو صاف تر میکنه پس بعد از خوب شدن اینا میرم سراغ بقیه..
حالا این نقشه کی به واقعیت تبدیل بشه خدا میدونه..
یا درست کردن ماسک عسل و روغن زیتون که امروز 2ساعتی روی صورتم بود و بعد از شستنشون حس خیلی خوبی از به خود رسیدگی داشتم و با خودم میگم هفته ای یکبار باید انجام بشه...اما یادم میاد پارسال جوانه گندم درست کردم و قرار شد هفته ای یکبار با عسل مخلوط و استفاده کنم و فکر میکنم مامان ریختشون دور بسکه طولانی شد و استفاده نشدن
دلم میخواد یه کلاس پیلاتس ثبت نام کنم اما نمیخوام خستگی رفت و آمد به تنم بمونه و از کارام بمونه بنابراین اگه خدا خواست و ماشین خریدم اولین کار ثبت نام تو یه دوره ی پیلاتسه که خیلی برام مفیده به جهات زیادی و بهتره بگم سخت بهش نیاز دارم
شنا به تنهایی کافی نیست
شنا خستگی عضلات و میگیره و حس خیلی خوبی میده به آدم اما برای امثال من با مسائل جسمی که از خودم سراغ دارم باید ورزشی مثل پیلاتش هم باشه حتما
حتی دلم میخواد بعد از گرفتن ماشین با سمیه (تنها کسی که از دوستان مجرد برام باقی مونده ) قرار بذاریم پارک و اونجا دور پارک پیاده روی کنیم..
برای این مورد آخری جز اون یک نفر کسی دیگه رو سراغ ندارم...
به هر حال الان فکر میکنم داشتن یک سواری شخصی کمک زیادی بهم خواهد کرد در جهت هم کارهام و هم سلامتی و روحیم خدا میدونه بعدشم روی همین افکار باقی خواهم موند یا نه

گرمای عجیب این چند روز بالاخره خودنمایی کرد در قالب یک باد و طوفان خفن و حالا که دارم مینویسم از پنجره اتاقم آسمون سیاه و میبینم و باد تندی که برگها رو به این طرف و اون طرف میبره و فکر میکنم که کارگاه من چقدر سرد میشه!
البته بخاری رسید ولی قدم بعدی یعنی نصبش زمان زیادی میبره..

و بالاخره اینکه از شک کردن نترسید!
از اینکه دیگران تو دلتون شک و تردید به چیزی یا کسی که سخت بهش اعتقاد دارین ترس نداشته باشین
همه ی این شک و تردیدها لازم و حتی ضروریه تا آدم یقینش بیشتر بشه به انتخاب خودش!

خیلی تو فکر دوستم مریم هستم.دوستی که مدتها تو بلاگفا میخوندمش و اونم منو میخوند گرچه کمتر اظهار نظر میکرد یا اغلب به صورت خصوصی ولی من خیلی تو فکرشم..اینکه اونم خیلی وقت پیش عمه شده..اسم برادر زادش چیه و چه حسی داره..و ...امیدوارم هرجایی هست موفق باشه و سالم♥
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
سپیدار

نظرات (۵)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۹ عم قزی جون ツ
خو الان من ک نفهمیدم خرابکاریت چی بوده؟
فقط یه لطفی بکن رو لباس عروسی رومی خرابکاری نکن :)))

ب خودت برس فرزندم خوب میکنی
میگم جای بخیه رو نمیشه با طب سنتی برداشت؟ :دی
تو ک برا همه چی یه نسخه علفی داری ، برا اینم یه فکری بکن خو

من چی گفتم!؟ هاله ول کن ؛...رو بچسب!  :))
زهرا برا روکش ماشین یه پارچه کرک دار نارنجی دیدم خعلی خوشگله! میتونیم بغلای صندلی رو زرد بدوزیم!نظرت چیه؟ :دی

پاسخ:
هه نمیگم که دستم رو نشه :))
باشه سعی میکنم ولی قول نمیدم چون خیلی حساسه :))
چرا با یکی از روغنای خوراکی بود میگفت دکتره لک و از بین میبره الان یادم نیس P:

:))))
باشه پیشنهادت خیلی خوبه :))
حالا اگه خودت نگی هیشکی متوجه خرابکاریت نمیشه.
وااا یعنی چی قول نمیدی من  لباس عروس پوشیدن  یکی از بزرگترین ارزوهامه وهمش تو رویاشم دیشب هم خوابشو دیدم با تور بلندم همش پای اینه بودم.گفته باشم لباس من باید زیباترین لباس دنیاباشه.
حالا این ماسکه براچی خوبه؟
خیلی خوبه به خودت میرسی شاید ماهم نگاه تو کردیم از روحسودی دستی به سروصورتمون کشیدیم.
عمه جان راست میگه هاله رو ول کن ....بچسب.
عمه جان برا ازبین رفتن جای بخیه کرم رژدرم بخر من داداشم تصادف کرده بود روصورتش جای بخیه بود چندماه کرم رژدرم زد جاش کامل ازبین رفت.
سمانه هم جزمجردا حساب میشه هااا
من پایه همه چیم حیف اونجا نیستم.
پشت ماشینت بنویس"مو دیگه بچه خوبی شودم " به لهجه جنوبی بخون

پاسخ:
اره ولی از قدیم گفتن کرم درخت از خود درخته :))
خخخ باشه خب قول میدم حالا تو بیا
برای لک و جای جوش و این خالایی که برداشتم البته قبلا یکی دیگه ام بهم داده بودن تو همینا آب لیموی تازه ام بود.اون خیلی بهتر بود این پوستو چرب میکنه
سالی یه بار جو گیر میشم کلا شماها عبرت بگیرین P:
جای بخیه که ندارم! ولی برای لکای کوچیک رو صورت یا ترکای پوستم خوبه؟؟؟
آره ولی اون خیلی گرفتارهههههههه هر موقع ام بهم زنگ میزنه میگم باز یه دردسری تو راهه :))
حیییییییییییییییف ولی توام اگه بودی زودی عروس میشدی میرفتیP:
هه خو هنو که نشودوم P:
پیلاتس چه نوع ورزشیه میشه توضیح بدی
من تو شنا با عجله می خواستم پروانه انجام بدم به کمرم فشار اومد کلا پاهام سست و کرخت شد!
دیگه با حوصله می خوام شنا یاد بگیرم
پاسخ:
یه چیزی بین یوگا و ایروبیک.تند نیست اما چربی سوز و انرژی بره.بیشتر حرکات مختلف دراز نشست و حرکات برا شکم و پهلو و کلا قسمتهای مختلف
پروانه؟؟
خیلی پیشرفت کردی ای ول :)
ولی یادت باشه همیشه اول حداقل 14 عرض (معادل 7 طول) کرال سینه و 10 عرض کرال پشت (معادل 5طول) گرمکن بری اونم بدون مکث یا حداقل هر مکثل اندازه 2-3ثانیه.سرعتیم نباشه اصلا همه رو خیلی نرم برو.تا بدنت گرم بشه بعد 10تا هم قورباغه شنا کن و آخرش پروانه برو.پروانه هم که تموم شد باز کرال پشت برو چند تا که کمر درد نشی آخرشم سرد کن برو حتما
البته اینارو میدونی لابد دیگه ولی خب جهت یادآوری ;)
وای ممنون خیلی خوب شد این جواب نظر رو خوندم
ممنون الان که فکر میکنم میبینم خوب شد مداوم رفتم شنا و گرنه من که هنوز هیچی نمی رفتم می موندم کجا و یادگیری شنا پروانه کجاP:
از کرال پشت خوشم نمیاد چون آب میره تو بینیم و اینکه انگار ماهیچه های دستم درهم می پیچند! ولی از این به بعد به این دستورالعمل عمل می کنم!
ما که سردکن نداریم چجوری سرد کنم؟ راه رفتن دور استخر مثلا؟
نه از کجا می دونستم مگه مربی های ما مثل شما وقت می ذارن واسه شاگرداشون:)))
پاسخ:
آره خیلی خوب شد ادامه بده
خب هنوز اولشه زیاد که بری کم کم بهش مسلط میشی.علت اینکه آب میره تو بینیت و اذیت میشی دو چیزه.یا اینکه خیلی سرتو عقب میبری و دوم اینکه دستاتو با ضرب روی آب میکوبی و با شدت از روی آب برمیداری باعث میشه مدام آب بپاشه روی صورتت.آروم دست بزن که آب نخوری.بعدم عادت کن هوارو با بینی بدی بیرون تا آب نره
اگه اونقدری شنا کردی که ضربان قلبت زیاد شده و حس گرما میکنی چند تا عرض خیلی نرم و راحت شنا کن تا دمای بدنت برگرده به دمای اولی که وارد آب شدی.اگرم اونجوری نیس چون داری پروانه میری بعدش چند تا شنای پشت برو برای کمرت
تا قبل از سرد شدن از آب نیا بیرون مخصوصا اگه خیلی داغ شدی
نه دیگه فقط من وقت میذارم :)))
ممنون از راهنمایی هات حتما بهشون عمل می کنم تو موبایلم نوشتم که هر وقت رفتم استخر یادم بمونه :)))
کم کم خیاطی هم شروع می کنم بعد از شما راهنمایی می گیرم p:
پاسخ:
خواهش میشه D:
خخ باشه :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.