خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک کف دست دل گرمی لطفا

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ

اگر خسته شده اید نیاز نیست منتظر بشینید!

خودتان یک استراحت و تفریح نسبتا مناسب بیافرینید

مثل من که خودم را مهمانی دعوت میکنم!

و بسیار هم خرسندم و با خوشحالی اعلام کردم


اشتباه کردم که تا حالا به خودم سخت میگرفتم
هی گفتم کار دارم..کارام تموم بشه...
و هی مهمونی و بیرون رفتن کنسل شد
حالا هرجا پیشنهاد میشه (دوستانه البته ) دیگه رد نمیکنم
به فکر تفریحات دیگه هستم..ولی نمیخوام تفریحاتمم مایه ی خستگی بیشتر و استرس باشه..
باید یه اتفاق نسبتا خوب بیافته تا بتونم به این اهدافمم برسم..

به میزان زیادی دلگرمی نیازمندیم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
سپیدار

نظرات (۴)

خیلی خوبه
منو هم ببر خو.
ببین من پایم ولی خو کسی نیس
همه دوستام یا مادرن وبچه کوچیک دارن یا قراره مادربشن.
انشالله همیشه دلگرم باشی وبه همه اهدافت برسی
پاسخ:
دقیقا دوستام منم همینجورین الان :/
ان شاالله♥
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۸ عم قزی جون ツ
تو  میتونی!
گاز بده زَزَ!!
:دی

چند وقت پیش رامسر ک بودیم با مامانم نشسته بودیم تو بستنی فروشی دم ویلا ، داشتیم یه گروه مرد و زن جوون رو نگا میکردیم ک مثلا داشتن بستنی میخوردن ، مثلا حرف میزدن و مثلا... ؛ همه اینها مثلنتی بود + کلی ادا و اطوار ک اون لحظه حرص منو دراورد
با مامانم صحبت کردیم ، در مورد سبک زندگی. اینکه ب نظرم ما زیادی خودمونو درقید و بند بعضی چیزا قرار دادیم و در نتیجه زندگی رو ب عبارتی  کوفت کردیم برا خودمون!
برو خواهر ، هرجا دلت میخواد برو
دیگه ب موثعیت و سن و سالی رسیدی ک بدونی چکار درسته و چکار غلط
برو حال زندگیتو ببر :)
پاسخ:
:))))

واقعنم ما زندگی رو برا خودمون کوفت کردیم هی میگیم جلو بقیه زشته..اینجا بده..اونجا میبینن..
آدم میتونه هم یه سری قید و بندای اخلاقی رو رعایت کنه (تا حد نرمال) هم خوش باشه و بی خیال اطرافش
کمکم آره دیگه..
سلام پری..خوبی.! دلم تنگ شده بود
همیشه میخونمت ولی دستم به نوشتن نمی رفت..
خیلی خوبه که راه هایی که حالت رو خوب میکنن کشف کنی و بیشتر انجامشون بدی..جمع دوستان به من یه انرژی مضاعف میده
پاسخ:
سلااااااااام عزیزمممممم
قربونت
منممممم
کشفشون ذهنیه ولی انجامشون خدا میدونه چه جوری :)))

راستی نظر قبلی من بودم..حوا :))
پاسخ:
:))) ♥
من هر موقع میام نظر بذارم میگه ثبت نظرات تبلیغاتی امکان پذیر نیست :|
برا همین فقط میخونم:|
توام بیا اینجا وب بساز ولش کن اون بلاگفارو :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.