خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زمان بی حساب

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

روزی که با دوست میگذره خیلی سریع تموم میشه

منم کل دیروزم و از 11 ظهر تا 7 عصر با یه دوست سپری کردم

یه استراحت حسابی به خودم دادم

و طی مذاکرات به نتایجی برای تغییر سبک زندگیم هم رسیدم که از دیشب مشغول اجرای بخشیش هستم


آدما در مواجهه با مشکلاتشون به دو صرت عکس العمل نشون میدن

1- سرسخت تر و مقاوم تر میشن

2- شکننده تر میشن

دسته ی اول به مرور یاد میگیرین چطور با مسائل مختلف و مشکلات مختلف رو به رو بشن و سعی در پیدا کردن یا ساختن راه حل های گریز از زندانشون هستن.. اینا نسبت به بعضی مسائل دیگه بی تفاوت میشن..یعضی چیزا دیگه به چشمشون مشکل نیست!! یا اهمیت نداره! یا به هر حال یه طوری باهاش کنار اومدن و میان..شاید هر از گاهی خسته بشن و گریزی بزنن به اون حالتهایناراحت کننده شون اما کمتر پیش میاد و بیشترم درون خودشون اینارو حل میکنن...اینا از طرفی میشه گفت موفق ترن تو زندگی چون یکم راحت تر میگیرن یا لااقل راه مواجهه باهاشو تو ذهن دارن

دسته ی دوم ولی خیلی خودشونو اذیت میکنن..خیلی بیشتر بهشون سخت میگذره...چون اتفاقات همیشه در حال افتادن هستن و کسی نمیدونه کی و کجا قراره واقع بشن تا براش امادگی کسب کنه

هرکدوم از این دو تا ویژگی برمیگرده به شخصیت خود فرد و روحیات خاصش..ممکنه حتی بین خواهر و برادرا هم یکیشون اینجوری باشه..

ولی موضوع مهمتر اینه که آدم از زمانی که پی میبره باید رفع کنه..چون بالاخره یه جایی خواهد فهمید بدون شک..ولی تا اون موقع کلی پیر شده..کلی سلولهاش مردن..کلی انرژی منفی ساتع کرده..کلی خودشو داغون کرده...

هعیییی ....که منم یکمی دیر فهمیدم...و هنوزم دارم سعی میکنم خودمو از یه چیزایی دیگه رها کنم


تصمیمات بزرگ بر جای خود باقیند فقط از شکلی به شکل دیگه تغییر میکنن

اقدامات اولیه انجام شد..ت کی به نتیجه برسه خدا میدونه..

دیشب میگفت ما نباید اشتباه مادرامونو تکرار کنیم..و توهم اشتباهات منو مرتکب نشو..منم در همین راستا دیشب دل و به دریا زدم و کمی پررویی به خرج دادم..و امروزم ادامش دادم..این میخ باید همین جا زده بشه وگرنه دیگه معلوم نیس


خدایا شکرت بابت همه چیز♥

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
سپیدار

نظرات (۴)

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۱ عم قزی جون ツ
ب نظر من تو جزو دسته اولی!
خودم یه جایی بین این دو دسته ؛ بیشتر متمایل ب دومی!!

مشکل اینه ک اکثرا دیر میفهمیم ؛ همه چیزو!! :(

پر رویی خوبه ! حتی ب نظرم پر رویی از لوازم موفقیته
بیاین همه با هم پر رو باشیم! :دی
پاسخ:
اره الان احتمالا شدم ولی منم خیلی دیر پیوستم یه این دسته.. خیلی درجا زدم تا که دیدم هیچ کسی برام هیچ کاری نمیکنه و دلسوزیاشون فقط عقبتر نگهم میداره
باید یه جایی یه تلنگذ بهمون بخوره اساسی!!!

دقیقا همینه!!یتی شک نکن.من که بعد ازین دیگه خواهم بود :))
منم معتقدم تو جز دسته اولی.
ولی متاسفانه من جز دسته دومم وهیچ کاری از دستم برنمیاد که درست بشم.
خو منم پرویی میکنم ومیگم درباره چه کسی پرویی کردی؟ودرچه زمینه ای پرویی کردی؟ودراخر نتیجه پرویی چی شد؟
پاسخ:
بالاخره یه وقتی میری دسته ی دوم فقط دیر نشه!
منظورم اینجا اول پررو بازی تو خونه بود..یه وقتا زیادی خوب و سر به راه بودم و یهچیزای باید میگفتم که نگفتمووباعث شده یه کوتاهی هایی در حقم صورت بگیره..حالا فهمیدم مقصر همش خودم بودم که باید به موقعش حرفمو میزدم و نزدم یا چیزی میخواستم اما نخواستم!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۵ کیا ایرانی
سلام، من همونم که یکی دو هفته پیش اتفاقی گذرم به وبلاگت افتاده بود و دلم نیومد نظر نذاشته برم. وبلاگمو اوردم تا خودمو سبک کنم :)
پاسخ:
سلام
چه کار خوبی کردی :) منتظرم بخونمشون
منم دیگه فهمیدم جزو کدوم دسته ام دوم ام می خوام اول بشم! باید درست بشم دیگه می خوام روی پای خودم بایستم و از تنها شدن و خالی شدن دور و اطرافم نترسم چون خدا همیشه هوامونو داره:)))
پاسخ:
هنوز وقت داری ولی باید خیلیم زود بشی چون مسئولیت زیاااااااااااااد خواهی داشت
کم کم اینقد دورتو خالی میبینی که نمیترسی!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.