خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خدای من همین نزدیکیهاست

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

من هنوز از حکمت خدا سر در نیاوردم

نمیدانم پشت اینهمه پر شدنها و خالی شدنهای ناگهانیش چیست؟؟

فقط دلم به این خوشست که میدانم اگر به او سپردم باید رها کنم!

هرچه از دوست رسد بی شک نیکوست

چه سخت باشد چه سهل


تعمیرات استخر هنوز تموم نشده ولی به محض اینکه من جای دیگه ای قرار شد روزای فرد (2 روز البته) مشغول باشم صبح تا عصر خبر رسید که تعمیرات رو به اتمامه...

خدا منو اینجوری میخواد شاید..خیلی پرکار و فعال...رسما تمام روزهای هفتم درگیر شده فعلا .5روز استخر و هرچی بمونه خیاطی... خب منم هر دو رو خیلی دوس دارم

گرچه که اون کار استخر بگیر نگیر داره...ممکنه یکیش مدتی بعد به هر دلیلی تعطیل بشه

ولی خب فعلا راضیم به رضای خدا هرچی خیره

مهمون راه دورم اضافه کنین به این امور! بعلاوه زایمان خواهر جان که رمقی برای منو مامی نخواهد گذاشت..مامان جان شدیدا استرسی و جوشی!!! منم باید شدیدا بپام که خودشو بیش از حد خسته نکنه که خدایی نکرده از پا نیافته...این یعنی خودم باید بیش از حد خسته شم و کمکش کنم و من اینو ترجیح میدم حقیقتا...باید خوش اخلاق تر باشمم..خیلی خوش اخلاق و خستگیمو نشونش ندم..تا اون خودشو خسته نکنه..فقط برای همین یه مورد فکریم.خدایا خودت کمکم کن



عجیب دلتنگت میشوم

انگار که قرار است همیشه باشی

شاید همیشه ولی دور...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
سپیدار

نظرات (۱)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ عم قزی جون ツ
فک کن جوجه شهاب هم بیاد ، زین پس مهمونی های شما دیدنی میشه!
یکی ونگ میزنه ، یکی جیغ میزنه ، این میزنه تو سر اون ، اون پستونکشو گم کرده ؛...

کاش خدا لطف کنه مارو هم مشغول ب کار ببینه ، مگه چی میشه!!؟  :)))


پاسخ:
در عوض مامان و بابام دعواشون نمیشه دیگه هرکدوم یکی دارن دستشون :)))

خدا شمارو باید اینجا پیش من میذاشت کارامو باهاتون تقسیم میکردم :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.