خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دنیای متغیر

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
همه چیز در حال تغییره
و زندگی من هم دستخوش تغییرات کاری زیاد
شاید نتیجه ی خواسته و دعایی بوده که از این طریق قراره به نتیجه برسه..
به هر حال شکر
این روزا بین انبوهی پیشنهادات کاری گیر کردم که برای ایجاد تعادل و رسیدن به خواست اصلیم باید کمیشو متوقف کنم

روزای فردم که خالی بودن پر شدن...
دیذور قبول کردم ولی فردا باید بگم 5شنبه رو خالی کنن
من همین یه روزو دارم برا کاراک و بیرون رفتنا و قرارام اینم ازم بگیرن دیگه هیچی
حالا فردا مشخص میشه
ساعت این دو روز فردم 8 صبح تا 4 بعد از ظهر اون سه روزمم شده 9صبح تا 5 عصر اونم اوپن به صورت یکسره
مهمون راه دور هنوز نرفته..میاد و باز میره..و شبایی که اینجاست من خواب ندارم و روز بعد سرکار چرت میزنم
این دورانم تموم شه باز زایمان خواهر جان و ...خدایا شکرت یه نیروی مضاعف برای این یکی دوماه بده لطفا که بار نشم خودم
پی سی هم به سلامتی چند روزی منهدم بود امروز باز تحویلش گرفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
سپیدار

نظرات (۴)

همیشه به کارو تلاش باشی عزیزم..
اوووه چه همه سرت شلوغه..البته تو هیچ وقت بیکار نبودی ها ..بیکار که هیچی کم کار هم نبودی..قبول کن..
ایشالا موفق باشی ..هزاران هزار انرژی مثبت برای ادامه این راه برات میفرستم..هم عمه شدی هم خاله بشی ..چی بشه دیگه..
پاسخ:
قربونت
قبول میکنم باشه :))
سلامت باشی عزیزم
هیچی فقط دردسرمون بیشتر میشه :))
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ عم قزی جون ツ
""  من همین یه روزو دارم برا کاراک ... "
فک کردم کراک مصرف میکنی :|
:)))
از غم دوری ما تو این چت روزه معتاد شدی؟؟
بگو من طاقتشو دارم :)))

یک سوم روزتو سرکاری ، یک سومشم بخوای میمونه خشت ساعت ک اونم یه مدتی شو تو راهی ک بیای خونه و اگه وقت شام و دستشویی تو بخوام ازش کم کنم عملا چیز زیادی باقی نمی مونه!
دختر جان آر یو خودکشینگ؟؟
بچه شهاب هم ک بیاد دو تا جوجه دارین هی باید ب جیک جیک و اب و دونشون برسین

لباس رومی رو کی میدوزی پس؟ :)))

پاسخ:
:| خدایا توبه :|
:)))))) بیام شونه هاتو بمالم آرزو؟؟؟

نمیدونم :|
چرا اینجوری میشه خب؟ :|
چی گفتی؟؟؟ P:
انشالله بین این همه پیشنهاد بهترینشو انتخاب کنی.
خداقوتت بده خانوم.
چرا وقتی مهمونتون هست نمیخوابی؟میترسی بخورتت;-)
نگران نباش نی نی داری سخته ولی شیرینه بارنمیشی.
پاسخ:
تنکیووووو
مرسی گلم سلامت باشی
نمیذاره خب جای منو میگیره :)))

به سلامتی انشالله کارو بارت رو به راه باشه و از هیچ طریقی بجز کار خسته نشی و امیدوارم بچه ها انقدر دورت رو بگیرن که وقت سر خاروندن نداشته باشی:)))
منم اینقدر کار سرم ریخته که نگو ولی توکل به خدا 
خدا خیلی دوستمون داره ")
پاسخ:
سلامت باشی.آره دیگه کار که بد نیس
هه بچه ها دارن زیاد میشن کم کم باید خودمو بزنم به اون در :)))
خیلی ♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.