خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شوماخر وارد میشود

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

اول اینکههههه تو بلاگفا نمیتونم برا بعضیا نظر بذارم :/ نمیدونم چرا

گفتم که نگین نامرد بود رفت دیگه ام سر نزد!

و امااااا

آیا شما موافقین که بردن ماشین تو پارکینگ حیاط برای اولین بار کار خیلی سختیه؟؟؟؟

اونم تو شب؟؟؟؟

اونم وقتی خیلی خسته این؟؟؟؟

اونم وقتی قلق ماشین تازه دستتون اومده؟؟؟؟

اونم وقتی هنوز به همه زیر و بمش آشنا نیستین؟؟؟؟

اونم وقتی فرمون ماشین سفته؟؟؟؟

هوم؟؟؟

خب اگه موافقین بهم حق بدین که یک طرف ماشینو بکوبم به در :|

چیزیش نشده البته.یکم در سمت شاگرد رفته تو و یکمم خط خطی شده :/

روز بعدشم از پشت کوبیدم به در:|

مگه چیه؟؟ :|

پس چه جوری راه بیافتم؟؟ :|

همه اولش میکوبن دیگه :|

خلاصههههههههههههههههه

حالا که شد دیگه

فعلا مسیر خونه خودمون تا خونه خواهرمو که یک خیابون بالاترن باهاش دوبار رفتم و برگشتم

مسیرای سر کارم نزدیکن اما شلوغ

برا همین فعلا اون جاها نمیرم تا بیشتر باهم آشنا بشیم و به تفاهم برسیم :/

بابام کلی حرف بهم زد ..گفتم که مطمئن باشین چیزی نمونده که نشنیده باشم

ولی خب مهم نیس

حالا که شده

همین دیگه فقط دعا کنین به آدما نزنم

به ماشینای خیلی گرونم نزنم که زندگیمون به باد نره

به جاییم نکوبم که بعدش خودم تو هوا معلق شم زبونم لال

از همکاریتون موچکرم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
سپیدار

نظرات (۳)

بترکی تو دیوونه😉😉
من اونزمان که تازه رانندگی میکردم بار اول پراید صفر اموزشگاه روزدم تو درپارکینگ همش جم شد پس کارت غیرعادی نبود ونیست.
دستت بیفته دیگه حرفه ایی میشی همه که از شکم مادرشون راننده نیستن توهنو جا داری من پشتتم.
پاسخ:
دمت گرم اصن کلی انرژی گرفتم با این نوشتت.واضح و مبرهنه که از ته دلت گفته بودی :))))) ♥♥ :*

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی این که چیزی نیست منم کلی ماشینمونو زدم اینور و اونور بعد با پول بابا میرفتش صاف کاری!
پاسخ:
از این ابراز همدردی بسی موچکریم :))
هه من چیزیشم بشه احتمال غریب به یقین باید خودم هزینش کنم :/اینجاش دردناکه

ایووووووول پری کارت درسته...
اصلا ناراحت نباش منم این روزها رو تجربه کردم..یعنی درواقع همه تجربه میکنند ..و چه تجربه شیرینی ست:)
پاسخ:
خخ فدات :))
کلی روحیه گرفتم با نظراتون :*

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.