خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

استرسسسس

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

نمیدونم اسم این کاری که میخوام بکنم حماقته یا شجاعت!

فردا میخوام با ماشین برم سرکار

رفتنش مساله ای نیست

مساله اول اینه که باید یه مسیر یه ذره دورترم برم به خاطر یه کار اداری که موعدش فرداست و با بچه ها قرار گذاشتیم

و بعدی برگشته که هوا تاریکه

ولی خب میگم آخرش که چی؟؟

بالاخره باید برم دیگه تا راحت شم :/

هعی..

کاش یه برادر یا پدر پایه ای داشتم اینجور موقعی باهام چندباری میومد

ولی با هر کدومشون برم فقط رو اعصابن.اینقده غر میزنن و تا برسیم سرم حرف میزنن که اعصاب و روانم پاک میشه و آخرشم میگن نمیخواد ماشین و ببری اصن :|

اینست همکاری بی نظیر خانواده ی ما

خلاصه که شما دعا کنین من سالم برم و برگردم و به هیچ کی و هیچ کجا هم نکوبم

این تنها موردیه که اعتماد به سقفم اینقده توش نزول کرده

اونم چون هیچ جوره خسارتش جمع و جور نمیشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
سپیدار

نظرات (۴)

سلام
همچین توضیح میدید که انگار قراره آپلو بسازید بفرستید طبقه هفتم آسمون
آدم اگر به فکر رسیدن به مقصد باشه نه به فکر مشکلات راه به جایی سختی کشیدن زیبایی ها رو میبینه به این فکر کنید که چقدر با آرامش خواهید رفت و شب بعد از روشن شدن چراغ ها روی صندلی گرم ماشین که خودتون پشت فرمونش هستید توی یک شلوغی یا شایدم خلوتی لذت بخش دارید برمیگردید خونه و از لذت های زیادی که میتونید از این ساعت ها ی بیرون از خونه ببرید بچشید نه اینکه فقط به فکر مشکلات راه باشید....
پاسخ:
سلام
اومم خب برای تجربه های اول مثل آپولویه دیگه
نمیدونم از تصادف میترسم و همه ام ازین موضوع به شدت میترسوننم به خاطر یه تجربه تلخ در سالهای اخیر شاید برای همین اینهمه استرس دارم ازین موضوع
ولی خب به هر حال افکار جالب و خوب و انرژی بخشی رو به نگارش درآوردین .بسی تشکر
واقعا هم راحت میشم..از سرما ..از گرما..از کوله ی سنگینی که هر روز میکشم..
اسمش شجاعته دوست جونم..برو در پناه حق. 
من اولین بار که ماشین برداشتم با دوستام رفتیم طرقبه:))
پاسخ:
آفرین .من از همینجا بهت افتخار میکنم :))) ♥
منم بارها شده که حرف های ناامید کننده اطرافیانم منو از انجام کارهایی که بعدا دیدم اگه انجامشون می دادم برام خوب بود باز داشتند ولی رعایت احتیاط یه اصله که شوخی بردار نیست مراقب باش و از رانندگی لذت ببر:)
پاسخ:
آره خب اینجا اگه خدایی نکرده اشتباه رخ بده قابل جبران نیس همیشه برا همین استرس دارم
این چند روزه از استرس دیگه ناراحتی قلبی گرفتم دلم می خواد همه مشکلات رو بریزم تو دهنم و خوب بجوم بعدشم با یک لیوان آب همه قورت بدم بریزم تو شکمم اینجوری همیشه با من هستن ولی دتشون بهم نمیرسه
پاسخ:
دوس دارم یه روز صبح پاشم ببینم خبری ازشون نیس :(

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.