خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رقص شیرین

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

عروسی خوبی بود

گرچه خیلی خسته بودم اما خوش گذشت

و مثل تمام عروسی های اخیر، مثل این بود که همه ی ما به تماشای چند سانس از یک فیلم سینمایی دعوت شده بودیم

زیبا ترین لحظه رقص آخر بود..رقص آخر عروس با خواهرش

طوری میان رقص یکدیگر را در آغوش کشیدند و گریستند که تمام دلم ناگهان گرفت

حسودیم شد

هنوز با خودم فکر میکنم آیا همه ی آنها که خواهر دارند اینطور هستند؟؟ جز من؟؟

چقدر خوب بود اگر چنین کسی در گوشه ای از زندگیم حضور داشت

کسی که از نبودنش سخت غمگین میشدم..

بگذریم

احتمالا مهمانی بعدی هم منزل همین تازه عروس باشد

گرچه که متاسفانه سایر دوستان و همکلاسان قدیم همکاری نکردند و فقط 3نفر در جشن شرکت داشتیم

همیشه اینجاها که میرسد میگویم امان از زن بودن..مردها چقدر سریع و راحت هماهنگ میشوند و میروند و تمام مدت هم خوش میگذرانند

ولی ما زنها....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
سپیدار

نظرات (۵)

۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۱ حرف دل !...
خوش گذشت؟
پاسخ:
بله
با دوستا همیشه خوش میگذره
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۶ حرف دل !...
سلام
برنامه نویسی کار کردید؟
ویژوال بیسیک 6
چند تا برنامه میخواستم برام بنویسید
1.برنامه ای بنویسید که نمره 10 دانشجو را دریافت و نمره افرادی که رتبه اول و دوم و سوم را کسب کرده اند به ترتیب در خروجی چاپ کند.
2.برنامه ای بنویسید که یک عدد 4 رقمی را خوانده و مجموع ارقام آن را نمایش دهد.
3.برنامه ای بنویسید که ارتفاع و قاعده مثلثی را خوانده مساحت آن را محاسبه کرده و به خروجی ببرد.
پاسخ:
سلام
نه متاسفانه اصلا نمیدونم چی هست برنامه نویسی!!
نمیدونم از کجای نوشته های من فکر کردین اینارو بلدم
انشالله همیشه به خوشی روزات بگذره وانشالله دفه بعدما براعروسی تودعوت بشیم.
منم بااین که خیلی باخواهرم رابطم خوب نبود ولی وقتی عروس شد  شب عروسیش  اینقده براش گریه کردم .
مطمئن باش روزی که عروس بشی توهم همچین حس وحالی بهت دست میده ولی چون یه مقداری مغروری به روی خودت نمیاری.
واقعا اقایون از خانما تو هماهنگ شدن ویه جارفتن خیلی بهترن.بعضی وقتا داداشم تو یه ساعت  یهویی دوستاشو  دعوت میکنه وهمگی هم همون ساعت میان همشونم شاغل ومتاهلن.اونوقت ما بخوایم دعوت کنیم باید یه هفته قبل گفته باشیم تازه روز مهمونی نصف بیشترشون نمیان
پاسخ:
مرسی
منو خواهرم که دیگه جدا شدیم.خواهر من رفت ولی من همچین حسی نداشتم!
زنا قر و فرشون زیاده...البته ناگفته نماند که خیلیاشون برنامه هاشون از سر همین مردا بهم میریزه و جور نمیشه

یادم رفت بپرسم لباس عروسش چطور بود؟ دسته گل عروس چطوری بود؟آرایش چطور؟
عروسه خوشگله؟
قشنگ میرقصید؟
حالا اگه میشناختمشون اسم  بعضیارومیاوردم ومیگفتم چه لباسی پوشیده بود وچه ارایشی کرده بودن.
پاسخ:
خیلی ساده بود!
جالبه اونهمه به من تاکید میکرد فلان جور باشه و .... این دکلته ساده بود هیچ کار دستیم روش نداشت..یعنی مطمئنم من اگه براش میدوختم خیلی شیکتر از این میدوختم
نازه.لپاش چال میشه.خوشگل شده بود خیلی.آرایش و موهاش عالی بود واقعا
آره رقصشم بد نبود معلوم بود تمرین کرده قبلا و الکی دستاشو تکون نمیده
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۰ عم قزی جون ツ
اگه فک کردی ما ب همین توضیحات قناعت میکنیم کور خوندی :دی
 توضیحات مفصل تر میخوایم ما

من ک کلا خواهر ندارم و نظری نمیتونم بدم. ولی خو جدایی از خانواده سخته دیگه!
معمولا رقص آخر مال عروس و داماده ، اینا دو تا خواهری رقصیدن؟؟


بعدشم ک بیشتر این عدم شرکت خانوما ب خاطر موضوع تاهله!! بلی فرزندانم طبق یه قاعده نانوشته ( شاید نوشته ) دختری ک شوهر کرد دیگه نمیتونه هرجایی بره و هرکاری کنه!
در مورد اقایون چنین قاعده ای گزارش نشده است. :دی
با تچکر
پاسخ:
کلا فکری در موردش نداشتم P:
نمیدونم..شاید..
بعد رفتن داماد همه ریختن وسط که رقص آخره..عروس وسط با خواهرش بود گریه میکردن..

اره اینم هست ولی اتفاقا اونایی که اومده بودن متاهل بودن.اونی که نیومده بود مجرد بود یکیشونم البته باباش مریض بود نیومد...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.