خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چراغانی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

رانندگی در سطح شهر خیلی چیزها از فرهنگ و اخلاقیات مردم اون شهر یا کشور و نشون میده

چند جلسه مهارتی با یه مربی فوق العاده خیلی خوبه..دو جلسه دیگه ام برداشتم .شنبه و یکشنبه بعد از ظهر

امروز عصر تو ترافیک بدی رفتیم و شاید یک ساعت طول کشید تا ازش بیرون اومدیم

به هر حال تجارب خوبین این کلاسها

از شنبه ماشین خودمو دیگه بر میدارم

به قول نسرین "رژیم من همیشه از شنبه شروع میشه حالا ماشین برداشتن تو ام شده از شنبه ای که هیچ وقت نمیاد!"

راست میگه هنوز کمی استرس دارم

ولی بالاخره آخرش باید بردارم دیگه

کم کم و آروم

ولی خوشحالم همین چند جلسه رو برداشتم کلی به اطلاعاتم و تجربیاتم اضافه شد

کلی ترسم ریخت



آدمی که با خداست از هیچ چیز نمیترسه

چون همه چیزو میسپاره به خدا

ولی ما آدما خیلی عجولیم و کم صبر

سختی رو باید تحمل کرد تا به آسونی رسید و هیچ راهی جز این وجود نداره!

بالاخره موفق میشم برسم به اون نقطه ای که میخوام و راحت ترم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
سپیدار

نظرات (۱)

مطمئنم مثه کاری دیگت تو رانندگی هم موفق میشی.
واز من وخیلی های دیگه جلومیزنی وانشالله  یه روزی کسی کمک خواست برا آموزش رانندگی بتونی کمکش کنی
پاسخ:
فدات♥

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.