خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دنیای پر تلاطم

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

دوره مهارتیم تموم شد

جمعا 6جلسه بود که 3جلسه اول راه افتادم

مربی خیلی خوبی داشتم

خانوم بودن و واقعا عالی!!

اگه خانومای مشهدی کسی خواست بگه شماره شونو بدم ;)

دو سه روزی که رفتم سرکارو دیگه با ماشین خودم میرم

خوبه راحتم استرسمم روز به روز کمتر میشه

به قول بچه ها کمتر باید اینه رو نگاه کنم که هول نکنم و بیشتر حواسم جلو باشه مگه موقع دور زدن و گردش و تغییر مسیر

با ماشین مشکلی ندارم چندان فقط این روزا چون هوا سرده یه مقدار اذیت میکنه..

فردا هم برا اولین بار میرم پمپ بنزین :)) (تنهایی البته اولین بار)

سه ماه آخر سال همیشه همه چیز با هم شروع میشه..

البته شایدم خیلی بزرگ نیست..ولی خب معمولا پشت سر هم پی میاد

آمادگیا هم شروع شد .ثبت نام کردم

سخت نیست اصلا ولی وقت تلف کنیه به شدت!!

از رکوردا نمیترسم..بگن 10 روز بیا رکورد بده ولی از زیر آبی متنفرم

نفسم تنگه

بعد از 25متر که میام بالا در حال جون دادن میام بالا دیگه :/

برای درجه 1 اگه بخوام شرکت کنم باید خیلی تمرین کنم و از کم عمق برم به طرف عمیق .اینجوری خیلی سخت تره چون آب هولت میده بالا موقع شیب و تو باید هم جلو بری و هم پایین تا سنگایی که میندازن کف استخر و هم برداری

ای خداااا نمیدونم این مواد و اینا از کجا در میارن دقیقا؟؟؟!!!!

اصلا این 25متر زیر آبی به چه دردی میخوره؟؟!!

به هر حال نکته ی خوب قضیه فقط اینه که امسال دیگه رفت و برگشت ماشین دارم و با اونهمه خستگی راحت میام خونه پول آژانسم نمیدم (میریزم تو باک ماشینم)

بعد از آمادگیا یه نفس راحت میشه کشید!

امیدوارم شرایطم خوب باشه روزای آمادگی

نمیدونم چی به صلاحمه و چی نیست؟؟

نمیدونم دعا کنم کارم سبکتر بشه یا نه؟؟

یکی از استخرا کنسل بشه یا نه؟؟

هیچ چی نمیدونم...فقط این روزا مدام دعا میکنم خدایا اونی که خیره خودت رو به راهش کن

نمیخوام پشیمون بشم و بی دلیل خسته

بدی این دنیا اینه که بیشترشو نمیشه پیش بینی کرد و تنها فرصت و بزرگترین فرصتی که خدا هم به ما داده اینه که از اول تا آخر همه چیزو از خودش بخوایم

منتهی صبر میخواد!

منم صبر میکنم

خدایا شکرت..شکرت به خاطر همه چیز..چه اونا که خوبن و چه اونا که شاید خوبن ولی به چشم ما بد میان !!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
سپیدار

نظرات (۳)

امیدوارم که همچنان موفق باشی مثه همیشه.
مگه تو موقه رانندگی آینه ها رو نگاه میکنی؟
حواست باید باشه نه اینکه همش چشمت توآینه باشه .
باک ماشینای خانم رو مسئول پمپ بنزین پرمیکنه  بابت این استرس نداشته باش.
وای25متر؟من کلا از آب میترسم.
یادمه پارسالم این آمادگیها بود واسه چی هرسال هرساله؟
انشالله خدا بهترین ها روبرات رقم بزنه عزیزم.
پاسخ:
مرسی
آره ولی الان کمتر :/
اوهوم استرس برا اون ندارم برا پیدا کردن جاش داشتم P;
ناجیا هر سال باید آمادگی بدن که آماده باشن مثلا
♥♥
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۷ عم قزی جون ツ
ای ناجی آزاده ؛ آماده ای؟ آماده!؟

امروز غیبتتو با مامانم کردم ک رفتی مهارتی و این حرفا و ماشین با خودت می بری
اومدم مشهد یه افتخار بده دوری بزنیم! :)))
پاسخ:
خخ خیلی آماده ام .له و لورده شدم :))

خوب کردی راضیم ازت :))
آره بیا با هم دور دور کنیم.الان سبقتم میگیرم .به ماشینای پشت سریمم راه نمیدم تازه :))))
بوقم میزنم حتی :)))))))

من که تا دو متر زیر آبی میرم از فشار آب به سرم فشار میاد چطور میشه 25 متر زیر آب رفت!؟
آب استخر دانشگاهمون با کلر تصفیه میشه و کسی که بخواد تمرین شنا کنه وقتی به نفس زدن می افته فاتحه ریه هاش خوندس! امروزم که از بس هوای تهران آلوده اس نتونستم برم واقعا هوا مسمومه بازم ریه ها آسیب می بینن انگار کلا شنا را باید به عطاش ببخشم:(
پاسخ:
تمرین کنی میشه.تا 15متر که نفسمو حبس میکنم بعدش به محض اینکه یه ذره خالی میکنم جونم بالا میاد خیلی زور میزنم 5متر دیگه میرم :( میدونم باز روز آمادگی میمیرم و سنگارو برمیدارم میام بالا :(
تو آب کلرم تمرین کنی عادت میکنی.من 20 سال تو همین آبا شنا کردم و آزمون دادم حالا یکی دوساله اینجا کلر نمیزنن.ینی میزنن ولی خیلی کم
یه مدت بری به همه این مضرات عادت میکنی :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.