خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ما با هم دوستیم!

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

از نشانه های تبحر اینکه اولین چراغ قرمز و رد کردم :))

خداروشکر اونجا دوربین نداشت

در این حد راننده شدم که علاوه بر بوق زدن و سبقت گرفتن و راه ندادن به ماشینای پشت سری حالا چراغم رد میکنم!

راستی دنده 3 هم میزنم :))

خدایا این شادیا رو از من نگیر

عصریم سرکوچه رسیدم یه حرکتی زدم که یک آن دیدم ماشین یا شدت بالا و پایین میپره!

ظاهرا حال نکرده بود با این حرکت برا همین مث بچه ها که ناراحت میشن و لجبازی میکنن اینم اینجوری میکرد

هیچی دیگه حس کردم الانه که از سرکوچه تا دم در حیاط که هیچ! تا تو هال و پرواز کنیم با هم

اینجور مواقع هاس که میفهمم چقد خوبه تمام طول رانندگی آیة الکرسی خوندن و تعدادی سوره های دیگه و تازه دعا هم گذاشتم تو قلبی که خودم با مهره های شیشه ای قرمز درست کردم و آویز آیینه کردمش.. در این حد به ایمنی می اندیشم!

اینارو میگم نه که استرس داشته باشماااااا نه! کلا اینجور آدمیم :)) P:

خدایا شکرت♥

ولی چراغ و عمدا رد نکردم! سرعت یکم زیادی بود خواستم از نارنجی رد شم که تا رسیدم قرمز شد و من نزدیک به وسط مجلس و اینطوری شد که یه قر دادیم و وسط و ترک کردیم

حالا مونده پارو فراتر بذارم و برم تو شلوغیای شهر!

هه! به قول دوستی انگار میخوام آپولو هوا کنم..

اخیرا شنیدم یه دخی از فامیل که اخیرا تصدیقشو گرفته ماشین بابا جون و برده و کوبیده به یه ماشین دیگه و خسارت به ماشین خودشو ماشین مورد هدف زده

خب دختر جون تصدیق فقط نشونه اینه که میتونی تو ماشین بشینی تو این شهر.همین!

والا برا رانندگی تو این اوضاع باید مهارتی بری چند جلسه تا خم و چم کار دستت بیاد!

مثلا مربی من نیم متر مونده به مسیر میگفت راهنما بزن برو راست :|

برا همین من خیلی زود راه افتادم و فرتی چراغ رد میکنم ;)

حالا نمیدونم خواست خداست که من بیشتر تمرین کنم یا هرچی!! از وقتی من ماشین گرفتم یک شب نشده بیام خونه ببینم بابا ماشینشو گذاشته تو حیاط :|

همیشه باید بیرون بذارم تا آخر شب که یا باباجان تشریف بیارن یا دیگه مطمئن شن بیرون نمیخوان برن و نیازی به ماشین ندارن..چون صبا من زودتر میرم

هعی..

چشم نزنم دست فرمونم و.شما هم چشم نزنین لطفا P:



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
سپیدار

نظرات (۳)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۰ عم قزی جون ツ
سبقتم میگیرم .به ماشینای پشت سریمم راه نمیدم تازه :))))
بوقم میزنم حتی :))))))) 

الانم ک چراغ قرمز رد میکنی!
هر دم ازین باغ بری می رسد
بیام ماشینو بگیرم ازت؟؟؟؟ :|
دخدره چش سفید وسط چار راه قر هم میده چراغ قرمز رد میکنه انگار عروسی منه!!!


آیه الکرسی و دعا و قران ونهج البلاغه میخواد رانندگی؟؟
میخوای پشت ماشین هم بنویس بیمه ابالفضل :)))))

چقد خندیدم ، خدا امواتتو بیامرزه


نکته انجرافی؛ با کی دوستی؟ ما ماشینت؟ :دی
پاسخ:
خاله خاله نه نه ماشینمو نگیر.تونو خدااااااااااااااا :))))))
به جا تشویق کردنته که اینقده زود راه افتادم؟؟؟تو نباید یکم به من انگیزه بدی؟؟؟؟
نه نباید؟؟نههههههههههههههههههههه! میخوام بدونم نبایددد؟؟؟؟
P:
بعله ختم قرآن داره اصن ینی ازینجا تا اونجا من همینطور لبام تکون میخوره :)))
نه میخوام پشتش بنویسم سلاله شهابالدین یه قلبم بکشم یه تیر از وسطش رد شده بعدم زیرش بنویسم اسیر راه :))))))
من با همه دوستم والا :)) حالا اینجا هدف ماشینم بود
چشمم روشن میبینم که دست منو از پشت بستی.
بوقو سبقتو چراغ قرمزوتازه دنده3هم میره دیگه چی کمربندم نبند {عین خودم}
چقدخندیدم دیوونه.
آخرقاری قرآن میشی به این صورت پیش بری.
بابات نمیترسه از دزدماشینو بیرون میزاره؟شهرما چنددقیه بزاری بردنش همیشه داداشم وبابام زودی ماشینو داخل میارن .

پاسخ:
چشم دلت روشن خواهر :))
خخ نکه اتفاقا اول ایمنی بعد حرکت D: :)))
اینجاشو رسیدم فک کردم میخوای بگی کمربند من کو ؟؟ :))))
خدارو چه دیدی ;)
نه اینجا سرعت عملشون در این حدم زیاد نیس.بزنم به تخته بارها ببا جان من ماشین و گذاشته یادش رفته قفلش کنه :|
یه بارم سویچ روش بود تازه :|
خدا خودش اموال مارو حفظ میکنه
اصولا چراغ های راهنمایی تو ایران تنظیم نیستن و زمان قرمز بودنشون ده برابر سبز بودنشونه رانندگی تو ایران یعنی هم مراقب باشی به دیگران نزنی هم مراقب دیگران باشی بهت نزنن:\
پاسخ:
اصولا هیچی تو ایران تنظیم نیس:))
رانندگیم باید یاد بگیری نذاری یهو بیان جلوت و به بقیه ام راه ندی خیلی  :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.