خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اهداف فوق فشرده

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

فاز اون عده ای که هر روز به وب قبلیم سر میزنن چیه دقیقا؟؟؟

خب من که چند ماهه اونجا نمیرم.آدرس اینم گذاشتم اونجا (البته مستقیم اینجارو نشد بذارم چون فک کنم بلاگفا با بلاگ آی آر لجه خیلی هی میذاشتم میگفت غیر مجاز  :)) )

امروز اولین روزی بود که شیفتمو کم کرده بودم.گفتم میرم خونه نهار و بعدم خواب و 3یا 3:30 بیدار میشم میرم به زندگیم میرسم

فقط به قسمت نهار و خوابش رسیدم

نهار خوردم بعد قشنگ خوابیدم تا 5 :|

بعدم دیگه نرفتم پایین :|

تازه هنوزم خوابم میاد :(

خب اصن میدونین چیه؟؟یکشنبه ها برو بچزم میان اینجا منم نه که خیلی منتظرشونم برا همین اصن نرفتم دیگه :/

دیگه چه بهانه ای بتراشم عایا؟

یه کلاس فوق مفرح هم میخوایم با دوستا بریم هنوز که به هیچ نتیجه ای نرسیدیم

آخر سالی اینقده خرجای مهمتر هست و کار هست که آدم ترجیح میده آخر سالی ازین برنامه ها برا خودش نچینه

خلاصه آخرش.... فازشون چیه دقیقا؟؟دوس دارم بدونم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
سپیدار

نظرات (۶)

لابد میشینن نوشته های گذشتتو میخونن یا منتظر پست جدیدت تو بلاگفا هستن من براوب بلاگفام نظرم میزارن درصورتی که پست نمیزارم تاییدشون نمیکنم.
تو نیاز به خواب خیلی داری چون مشغلت خیلیه.
پاسخ:
چه بیکارن والا
نیاز که والا زیاد دارم به من باشه روزا میخوابم شبا کار میکنم :)))
امان ازعشق امان از یاری که کوچ کرده!!!
:-))
پاسخ:
ینی هرکی یارش کوچ میکنه تا 5 میخوابه؟؟ :/
ارتباط این دوجمله رو با موضوع مربوطه با رسم شکل توضیح دهید لطفا
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۳ عم قزی جون ツ
اونات فازشون " بگو کجاااییی؟؟! "ـــه   ! :دی


واللا منم  یه کُپه ازین اهداف دارم ولی الان ک ازین زاویه بهشون نگا میکنم میبینم هیچ کدوم عملی نمیشه :)))
پاسخ:
گفتم دیگه چه جوری بگم :))

تو اهل عمل نیستی :)))
نه دوست گرامی.منظور بنده حقیر اینکه دوستانی که به وب سابق حضرتعالی کماکان مراجعه می کنند عاشق نویسنده وب بودن و هنوزهم استمراربه مهمون شدن دارند!
پاسخ:
اهان ازون لحاظ
خب عاشقا بیان همینجا دیگه وقتی براشون آدرس گذاشتم
بیان همینجا مستمر بشن منم راضیم
فازشون نوله:/
یعنی خلق الله از همه زندگی کلاس رفتن رو به عنوان تفریح مفرح می دونن!
من برم تسبیحم رو پیدا کنم استغفار کنم%)
پاسخ:
باید حدس میزدن :/
کمبود امکانات ادم و به اینجا میکشونه -_-
البته کلاس ورزش و ورجه وورجه و این چیزاس
بعدم ما چند دور هم جمع شیم کلی هر و کر میکنیم تا کلاس تموم شه هدف فقط همینه :))
پس منم برم تسبیحم رو بذارم سر جاش برم سر کلاس%)
پاسخ:
خخخ آره برو تسبیحتم به موقع بردار ولی کلاسم برو :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.