خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دنیای یخ بسته

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ
از بست شیخ طوسی که وارد میشی...جایی که مرده ها رو میارن داخل حرم طواف میدن..میبرن جلوی ضریح..و برای آخرین بار پابوس امام رضا تا طلب بخشش کنن و آقا شفاعتشون کنه...یکی از فرشای حرم و که زوارای امام رضا روش راه رفتنو هم روی جنازه تکون میدن..
جنازه از گیت بازرسی اومد و صدای گریه و جیغ شنیده میشد
با دیدن این صحنه تو دلم گفتم حالا دیگه چه فایده؟؟؟ و این هی تکرار شد و تکرار شد...
ما مردم مرده پرستی هستیم!
تا زنده ان قدر نمیدونیم ...هی میگیم فردا برا فلانی فلان کارو میکنم..فردا میشه بعدا..بعدا فراموش میشه...وقتی مرد میگیم کاش بود تا براش کاری میکردم..

متنفرم وقتی بیخود و مدام یه چیزایی توی ذهنم تکرار میشن
گذشته هایی که دور ریخته شدن
تلخی هایی که به فراموشی سپرده شدن
خاطراتی که هیچ دلم نمیخواد لحظه ای شونو یادآوری کنم
وقتی یهو بهم هجوم میارن انگار حادثه ای تو راهه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
سپیدار

نظرات (۵)

دنیا با پستی و بلندی شیرینه
دنیایی که یکنواخت باشه طعمی نداره
تلخی اگر نباشه شیرینی معنا نداره
پس بزارید یخ ها باز بشه و تلخی ها طعم شیرین زندگیتون رو ملس کنند.....

پاسخ:
بله شکی توش نیست
ولی دیگه زیادی ملس شده :))
چه بسا لحظاتی که در کنار هم بودن ناراحت کننده هم باشه!
عجب خاطرات تلخی
آخه چرا؟
پاسخ:
آره خب..
خاطرات به خودی خود تلخ نیستن..وقتی تو موقعیتشون واقع میشی برات شیرینن اما وقتی اتفاقات بدی آخرش میافته و یهو میفهمی تا الان تو خواب بودی! همه شون تلخ میشن
این پستت ادمو به فکر وامیداره
پاسخ:
پستای من کلا همه ی مخلوقات و به فکر وا میداره :)))
امیدوارم زندگیتون پراز حادثه های شاد باشه
پاسخ:
موچکرم
غم و شادی زندگی با همن دیگه
برای شما هم همینطور
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۰ عم قزی جون ツ
من یه بار این مراسمو دیدم
اولش تعجب کردم مخصوصا وقتی دیدم فرشو میتکونن روش! و بعد گفتم خوش ب حال مشدیا


 حال قرقیت چطوره؟ :دی
پاسخ:
خوبه سلام داره :))
طفلی :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.