خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بیمار خنده های توام،بیشتر بخند..

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ


والا تعریف از خود نباشهههه....میگن که باحال میخندی P:

اصن کل این پستم تعریف از خوده :))

اولین شخصی که اینو بهم گفت گذاشتم رو حساب اینکه خب طرف عاشق شده و عاشقم کور میشه و کلا جماعت ذکور هم ازین تعریفا هرچند الکی باشه زیاد میکنن تا بلکه گوشای طرف مقابل اندکی دراز بشه و به راه بیان

این بود که جدی نمیگرفتم هیچ وقت این حرفشو

دومین فرد هم ای....با روحیاتی کم و بیش در همون طیف...اینم گذاشتم روی همون عادات جماعت ذکور (البته اشتباه نشه این دومی کلا قضیه فرق میکرد!)

همکارای سابق از سر صبح اشاراتی میکردن منتهی نه به این صورت! کلا حالت کوبندگی داشتن

میگفت تو سر صبح اینهمه انرژی از کجا میاری اینجوری صدای خنده هات تا دم در میاد و جیغ جیغ میکنی؟؟ :/ من حتی نمیتونم حرف بزنم اول صبی :|

و اما همکارا که عوض شدن و آدمهای جدید اومدن... هر کدوم همون حرفو زدن و بارها تکرار کردن (در واقع هر بار بعد از پیش اومدن خنده های دسته جمعی..) و ازونجایی که دیگه اینا هم جنسای خودم هستن به این نتیجه رسیدم نه انگار واقعا راست میگن :))

هرچند که هنوزم خودم تفاوتی بین خنده های خودم و سایرین نمیبینم و دلیل ذوق اطرافیان و درک نمیکنم

اما خب دلیلی شد بر نوشتن اینا و کمی تحویل گرفتن خودم :))

اصن یه فکر اقتصادیم الان به ذهنم رسید

فایل صوتی خنده هامو به فروش میذارم :))) برای تقویت روحیه شماها خخخ

من خوبم هیچ نگران نباشید

اینا اثرات کار زیاد و خستگیه فقط P:

ولی قابل درمانه جای نگرانی نیست

اون شعر اولم باید یکی میگفت بهم که هنوز نگفته من خودم گفتم که تو دلم نمونه

ضمنا اونایی که نشنیدن حق مخالفت و نقض کردن این واقعه رو ندارن -_-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
سپیدار

نظرات (۶)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۶ سعید یگانه (جاوید)
خوشحالم می بینم از معدود کسانی هستین که تفاوت بین "شادی"  و "رضایت"  رو می دونن! متاسفانه بیشتر از 99 درصد مردم اطرافمون این دوتا رو با هم قاطی می کنن و برای همین قیافه ها میشه برج زهرمار!!
رضایت یک روند طولانی مدته و امکان داره که اصلاً به اون هم نرسیم. ولی شادی یک احساس لحظه ای و زودگذره که به نظر میرسه افراد بسیار معدودی مثل شما بلد هستن ازش استفاده کنن.
ضمناً قلم خوبی هم دارین. امیدوارم همیشه موفق و خندان باشید.
پاسخ:
خب شایستی
آدم اگه یکمیم شاد باشه حتی اگه بیشتر شادیش غیر واقعی باشه احساس رضایت هم به دست میاره بعد اینجوری شادیشم بیشتر میشه ;) معلوم شد چی گفتم؟ :)
تو بعضی جمع هام که یه جورایی اغلب تو قیافه ان یا بی حال و خواب آلودن لازمه یکی بیاد یکمی سر و صدا کنه!
بازم همش شد تعریف از خود :))
لطف دارین.و همچنین
امیدوارم همیشه شاد باشید.
پاسخ:
موچکرم و همینطور شما و سایرین
هاهاها..😁😁😁
 دیدی منم بهت گفتم!!! 
من الان جز آدم های جدید بودم توی پستت??
خدایی خنده هات یه انرژی خاص به آدم میده .قبول کن لطفا
پاسخ:
:)) نه تو قدیمی تر ازینا بودی ولی راستش خیلی توجه نکردم گذاشتم رو حساب دوستی و مرام و معرفت و این حرفا :))) ♥♥
باشه عشقم قبول :) ♥
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۶ عم قزی جون ツ
خدا نگذره ار استاد زبان عمومی دوره کارشناسیم
یه بار برگشت وسط کلاس گفت خانم شما چرا همیشه میخندین؟
کوفت بگیره ازون موقع دیگه خنده هام کمتر شد :|

راس میگه بچم،خوش خنده س :))))
پاسخ:
نگذره :|
حسود بدبخت :|

خخخ :))) اینم تایید دوم .رو سفیدم کردین :)))
حالا خودتو چشم نزن.
راست میگن خندهات واقعا ادمو پرانرژی میکنه وادمو به خنده وامیداره.
من که کلا صبح که بیدارمیشم تا ساعت ده باکسی حرف نمیزنم چه برسه بخندم.
پاسخ:
تا ساعت 10 :))))
منم تا چند سال پیش صدای قهقه ام همه جا رو پر می کرد ولی چند سالیه دیگه اونجوری نخندیدم ولی دوباره دارم تمرین می کنم بی پروا بخندم بی خیال حرف مردم:€
پاسخ:
اینکه مردم فک کنن خوشی و هیچ غمی نداری و با خنده هات بخندن بهتر ازینه که تا ببیننت بگن اوف باز این کوه غم و غصه اومد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.