خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بد و بیراه های آبدار

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

هر از گاهی لازمه یه آدمایی بیان تو زندگیت و آرامشتو بهم بریزن

چرا؟؟

برای اینکه به فکر پیشرفت بیافتی!

برای اینکه بدونی نقطه ای که توش واقع شدی بهتر از اینم میتونه باشه!

برای اینکه زیادی قانع بودنم خوب نیس! آدم در جا میزنه

لازمه که بیان و بعضی تعصباتتو در هم بریزن

بت هایی که برای خودت ساختی و بشکنن

بد و بیراه بهت بگن

یه چیزایی که زیادی سخت گرفتی رو آسون نشونت بدن

حالا هرچند به آسونی نشه بهشون عمل کرد اما لااقل میفهمی آسونن

امروز یکی از همین زلزله ها اومده بود

از حضورش جدا لذت بردم

گاهی وقتا لذتی که در فحش شنیدن هست در همدردی و تعریف و تمجید نیست!

البته فایدش هم بیشتره این اولی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
سپیدار

نظرات (۲)

منم دوتا فحش آبداربلدما! جان خودم باعث پیشرفت صددرصدیت میشه ها!!
پاسخ:
فحشا باید هدفدار باشن صرف آبدار شدنشون باعث پیشرفت نمیشن که :/
قشنگ توضیح بده ببینم کی بوده وچی گفته؟
منم چهارتا فحش بارت کنم شاید پیشت دوست داشتنی شدم
پاسخ:
یه دوست قدیمی پیشرفت کرده با وضعیتی مشابه اینجانب و سایر مشابهان به اینجانب
نه دیگه فوشاش تو زمینه ی خاصی بود الکی فوش نمیداد که

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.