خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بعد ازین هر روز منتظرتم!

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

تاحالا عاشق شدین؟؟؟

دیدین همه چی یه طور دیگست؟؟

حتی ناراحت که هستین یه حال و هوای خاصی داره

اصلا یه انرژی به خصوصی دارین برای همه ی کارا نه؟؟

هی برنامه برای آینده....

اگه جوابتون به این سوالا منفیه اصن با من حرف نزنین :|

جواب همش مثبته خودم میدونم :|

خلاصه که......لطفا عاشق بشین

از امروز بگردین یه کسی یا چیزی رو پیدا کنین که عاشقش باشین وگرنه مابقی زندگیتونم به همین شکل تکراری خواهد گذشت

بعدشم فقط عاشق بودن مهم نیس مهم تلاش برای رسیدن به عشق مورد نظره

حالا یکی عاشق ماکارانی میشه(مث من P;) یکی کار و یکی خرید و یکی مسافرت و اوناییم که امکاناتشو دارن عاشق یه آدم دیگه :( خوش به حال اینا :(

این دسته ی آخر اگه حرف منفی بزنن با دمپایی ابری میام سراغشوناااا

عاقا بریم دسته جمعی عاشق شیم من چند روزه تو فکرشم :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
سپیدار

نظرات (۷)

من عاااشقم. عاشق خیلی چیزا. و از همه بیشتر عاشق زندگی و لحظه هام
پاسخ:
خیلیم عااااالییی :)
من عاشق ماشینتون شدم!یعنی بهش میرسم!؟
پاسخ:
اگه تلاش کنین آره :))
اگه صاحبش شماییدکه نزاشتین یه بوق باهاش بزنم مطمئنم به خودش عمرا برسم:-/
پاسخ:
شما ازون عاشقای بی حالی
ازونا که میگن میشنم سر راهت :))
ههه کی جرأت داره بگه جوابم منفی بوده.
من عاشق همه اینایم که گفتی حالا چی میشه؟
یه چیزدیگه من عاشق خودتم هستم.
پاسخ:
آفرین بهت افتخار میکنم به خاطر صداقتت P:
هیچی دیگه الان خیلی خوشبختی که عاشقه همه شونی همه رو خوب نگهدار فرزندم
اوف این دیگه تو رو به بهشت میبره خیلی مراقب باش :))
پ ن پ فکر کردی پامیشم میام درخونه تون واسه یه بوق!!

پاسخ:
پس بشین تا ماشینم با پای خودش بیاد در خونتP:
یکم دیگه مظلوم نمایی کنم ماشینت با چرخهای خودش میاد دم خونه مون!!
ببین قیافم چه مظلومه:-(((

پاسخ:
نه بنزمم عین خودمه گول نمیخوره به راحتی
مگه اینکه یه کادوی حسابی بهش بدین P:
اونوقت شاااید یکم راه بیاد
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۴ مهندس رضا عباسی
من عاشق شدم شکست خوردم..دیگه هم  عاشق نمیشم
وبت عالی بود
به ما هم سر بزن
ممنون
پاسخ:
چرا مهندس وقتی شدی یادت میره ;) حالا شاید اونجوریم نه ولی بالاخره یه جور دیگه میشی
میدونم خخ

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.