خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شنبه های شیرین

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ
شنبه ها روزای کسل کننده ای بودن همیشه
به دلایلی بسیار ....
دیروز تصمیم گرفتم برنامه ای بچینم که از این وضع در بیان
امروز عملیش کردم
دنبال مامی رفتم(خونه آبجیم بود) اومدیم خونه..نماز و جاتونم خالی یه قهوه ی باحال و بعدم فروشگاه دور زدیم و یه خرید جزئی..اومدیم خونه..غذا درست کردم(این قسمتش اصلا مفرح و جزء برنامه های من نبود :/ ) بعدم موهای مامی رو کوتاه کردم واسه مهمونی آخر هفته که فردام رنگشون کنم براش
سردردم از همون سرکار زیاد بود ولی موقعی که داشتم موهاشو کوتاه میکردم انگار فراموشش کردم و بعدم خیلی خیلی کم شد
بعدم فیلم شروع شد و من اومدم اینجا و مامی هم پای فیلمش و بعد نیم ساعتیم پدر جان تشریف فرما شدن
هم زمان به سرعت گذشت هم مامی تنها نموند هم کلی کار مفید انجام شدو خلاصه با تفاهم کامل زمان به سرعت گذشت..
با سمانه هم برای هر هفته یکروز برنامه چیدیدم که حتما تفریح کنیم حالا اگه شد بیرون بریم نشدم بیاد خونه مون
برا جفتمون لازمه
آدم وقتی به هر دلیلی نمیتونه کارشو کم کنه و تفریح کنه بهتره هم از کارش لذت ببره و هم از کمترین فرصتاش برای تفریح استفاده کنه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
سپیدار

نظرات (۴)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۹ عم قزی جون ツ
        به به ؛ به به !!
حالا ک فکرسو میکنم تموم روزهای من یه درجه ای ازین کسالت رو دارن :|
قدیما دوشنبه هام نارنجی بودن ولی حالا رنگشون پریده

چی میشد ما هم اونجا بودیم همگی با هم دسته جمعی خل و چل بازی در میاوردیم یا اینکه اصن همه باهم عاشق میشدیم!! :دی

مامانم نمیذاره موهاشو خایلایت کنم! میگه مگه تو ارایشگری! بیا بهش بگو بذاره خوووو استعدادم کور میشه ها :دی
پاسخ:
همیشه ی خدا یک پای بساط لنگه :|
الان اگه شماها اینجا بودین کسالتامونو باهم میریختیم رو هم میذاشتیم دم در :/

اصرار کن
بگو همین یه بار و برات هایلایت میکنم دفعه بعد اصرارم کنی دست نمیزنم :))
منم این هفته شنبه خیلی شیرینی داشتم بالاخره تونستم حرکت پروانه رو بعد از 5 جلسه تمرین رسمی و همونقدر رفتن به سانس تفریحی انجام بدم! حالا فقط تمرینات بیشتری نیازه که به آمادگی کامل برسم 
خیلی کیف داره بعد یک سال آدم به چیزی که می خواسته برسه :d
پاسخ:
من از همین تریبون رسما بهت تبریکات میگم D:
فقط گرم کن قبل پروانه یادت نره هااااا
اصلا امید من به شما جوانان ورزشکار و ورزش دوست و مخصوصا شناگره P:

به به لذت می برم ازاینکه می بینم دوستانم اهل برنامه ریزی هستند.
تبریک میگم وامیدوارم موفق باشید.
پاسخ:
بعله من کلا با برنامه ریزی اومدم تو این دنیا ینی فقط اومدم که برنامه ریزی کنم حالا چه برا خودم چه بقیهP:
موچکرم.سلامت باشین
خیلی هم عالی.
چقد الان بهتون نیاز دارم حیف که کنارم نیستید.

پاسخ:
واقعا حیف که پیش هم نیستیم :(

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.