خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پس لرزه های یک همایش

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

برنامه ی مامان تموم شد

با انبوهی خستگی

و من در واپسین لحظات لباسمو تموم کردم (واجب بود!)

زیرزمینمو دادم برای درست کردن آش و کلا دودمانم بهم ریخته و فردا باید حسابی تمیزش کنم

ضمن اینکه در جریان جا به جایی لوازمات یک عدد سوسک مرده دیدم زیر یک میز چوبی کوچک ولی با رومیزی ترمه ی شیک! و در واقع میز آیینه قدی من بود

==> نتیجه ی اخلاقی: به شیک ها هم اعتمادی نیست!

خلاصه که الان کارگاه من مثل بمب زده ها شده و برای مرتب کردنش ...کاش یکی بود کمک میکرد


و بالاخره ما که از اول دیماه منتظر بودیم خبر شیم برای آمادگی تازه خبرمون کردن اونم برای همین 5شنبه!!!

یعنی عین بی برنامگی و بوووووووووووووووق ه!

اینجا ایران است و این مسائل فوق العاده عادی!


همین که قصد کردم یکی از کارامو کنسل کنم از هم اکنون تنبلیم میشه برم اونجا دیگه!

اگه میشد همه شو جایگزین میذاشتم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
سپیدار

نظرات (۳)

حل میشه دوست عزیز.حل میشه!

پاسخ:
بله ولی یکمی از منو هم با خودش حل میکنه..هر دفعه یکم!
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۲ عم قزی جون ツ
خسته نباشی دلاور
یه کم کاراتو سبک کن خو
این امادگی هم....واقعا چی میشه گفت!؟ دقیقا میخوان دم عید خسته کوفته تحویلتون بدن دست خانواده ک کلی هم انتظار دارن ازت برا تمیز کاری و فلان :|

پاسخ:
قربونت
دارم سبک میکنم دیگه اگه بذارن!!
فقط پول جمع میکنن عزیزم هیچ چیز دیگه ای تو این دوره نیست حتی یک درصد مفیدی نداره!!تو فک کن نفری 80هزارتومن باید بدیم حالا کم کم 500نفر باشیم اونا کلی پولدار میشن
آش چی بود رشته؟ 
واسه آمادگی گمونم براتون آش پختنش طول کشیده که الان خبرتون کردن%)
پاسخ:
آره
خخخ تو روحشون

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.