خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نیش عقربی

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

وقتی بی دلیل یا به دلایل پنهان در ضمیر ناخودآگاه عصبانی هستم دلم میخواد یک اتفاق خیلی خوب بیافته و حالمو خوب کنه ولی خب اغلب برعکس میشه و اتفاقات ناخواسته ، اوضاع اولیه رو بدتر از قبل میکنن

نمیگم از چی عصبی شدم شاید مدتها بعد موقع خوندن این پست یادم نیاد...چند روز پیش هم که پستهای یکی دو سال پیشمو میخوندم بعضیاشو اصلا خودمم سر در نمیاوردم مخاطبم کی بوده؟؟!! یا چه اتفاقی افتاده بوده دقیقا!!

چرا مردا همش بلدن غرغر کنن و زخم زبون بزنن؟؟ نمیشد این آپشنو خدا از روشون بر میداشت؟؟ به جاش یکم همراهی و همدردی بهشون اضافه میکرد

یه نفر امروز فک کنم چشاش خیلی شور بود!! حدایا از این چشم شور به کجا میشه پناه برد؟؟

اوضاع روح و روانم بسی قمر در عقربه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
سپیدار

نظرات (۵)

همه مردها که اینجورنیستند:-(
نکنه دوباره واسه بنزمون اتفاقی افتاده!!؟بنزمووون!!؟
پاسخ:
اغلبشون هستن منتهی بعضیا بالقوه دارنش و هنوز فرصتی پیش نیومده نشون بدن که هستن!
هوم :|
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۵ محمد ابراهیمی
فکر کنم اگه خدا آپشن تفکر کردن رو به خانوما اضافه میکرد،این غرغر آقایون هم همینطوری حل مشید..
پاسخ:
خدا داده اینو! منتهی اونایی که میگن نداده مشکل فنی دارن
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۰ عم قزی جون ツ
این کامنت بالایی ...  :|

والا ب نظر من غرغرو از اقایون بگیری کلا از کار میفتن. کلا غر زدن علامت حیاتشونه . اصن مایه حیاتشونه!!


پاسخ:
اونو ولش کن خون به مغزش نرسیده :))

موافقم کاملا
آقایون غر غر نکنن پ چکارکنن؟کار دیگه بلدنیستن
نفسم گفته شد چقد پست نوشتی

پاسخ:
کسی که دیر میاد جریمش همینه :))
چرا اینقدر پست نوشتی!؟
اینم غرغر من:)
ولی واقعا به حرف هات فکر می کنم شاید منم داشته باشم:/
الان یک ماهه می خوام مطالبت رو بخونم ولی هر بار یه کاری مانع شده گمونم در این مورد چشم خوردم:(
پاسخ:
چونکه :))
آورین زیاد فک کن حرفای من مث قند و نباته p:
پاشم برم اون اسپند و بیارم دود کنم :)) خخخ

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.