خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لونه ی کلاغ

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

تنها خاصیتی که آمادگیا دارن اینه که یه سری همکارای آشنا رو میبینی و از دیدنشون محضوض(درسته؟)*** میشی

و با یه سریم جدید آشنا میشی و سوژه برا خندیدن پیدا میکنی (منظور آدم جدید برای خندیدنای دور همی)


دیروز همکار جان آدرس بهم داد برای رفتن به مکان آمادگی که بار اول بود با بنز خومدم اون مسیر و میخواستم برم

منم جهت اطمینان دیشب زدم تو گوگل مپ و نقشه ش شهر و زدم و آدرس مورد نظر و دیدم و متوجه شدم با این آدرسی که داده باید یه دور قمری نصف شهر و بزنم :|

یه مسیر خیلی نزدیک و راحت یافتم (قبلا رفته بودم با آژانس ولی شک داشتم)

ساعت 6:30 صبم که چهار راها چشمک زنن اغلب..یه ربی رسیدم


هه! یه خاصیت دیگه ام دارن!

هی مارو میترسونن..کلا ما مقصریم هرکی هر غ..بکنه :/  ولی هیچ وقت نمیگن حق ما چیه؟؟


چند روز پیش چند تا مانتو و یه لباس که خیلی وقت بود نمیپوشیدمشون و کردم تو پلاستیک دادم خیریه

زیادم نپوشیده بودمشون..البته جز یکیشو!! انصافا جنسش خیلی خوب اینهمه پوشیدم و شستم ولی اصن معلوم نبود :))

امروزم یه کمد تکونی کردم چند تا دیگه مانتو لباسایی که نمیپوشیدم و جدا کردم بدم همونجا..(ریا نشه یه وخت!) کمدم خلوت شد حالی کردم!!

مخصوصا یه کت شلواری بود ازش متنفر بودم خیلی تمیز و خوشگل بود و جنسشم عالی بود ولی اونو وقتی خواستگارا میومدن جلسه اول میپوشیدمش دیگه حالم ازش بهم میخورد. از شرش خلاص شدم


یه شاهکارم امروز داشتم.بخاری زیر زمینو شیلنگشو وصل کردم و روشنش کردم و با افتخار چند تا قرم دادم که اینهمه بلدم! شب که دوباره رفتم پایین دیدم عههه!!! لوله بخاری کو؟؟؟

نگو اصن یادم رفته بوده لوله بخاری رو وصل کنم

حالا رفتم لوله شو آوردم میبینم عهههه!!! چقد کوتاهه؟؟؟ یعنی بخاری قدبلندی میکرده تا برسه به دودکش؟؟

حوصله ندارم بقیه شو بگم درستش کردم دیگه..قصه ی ما به سر رسید کلاغه ام خوشحال و راحت به خونش رسید بچه هاشو از گشنگی نجات داد


راستی یه آهنگم معین خونده مخصوص قشر زحمتکش ناجی هی گوش کنین یاد من بیافتین


***اصلاح شد=> محظوظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
سپیدار

نظرات (۴)

خداخیرت بده،شماکه دست به خیر داری،این شماره حساب بانکی ما خالیه میشه یذره ازپولاتون بدین بهش،ثواب داره!!
پاسخ:
فقط از قسمت پوشاک بذل و بخشش صورت میگیره!
من اصن حرفی از پول زدم اینجا؟؟؟؟
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۳ اَسی بولیده
محظوظ درسته :)
خدا خیرتون بده بالآخره این کلاغه رو به خونه ش رسوندین و بچه هاشو نجات دادین ;)
پاسخ:
تنکیو :)
بچه هاش گناهی نداشتن خب
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۴ عم قزی جون ツ
احسنت احسنت
کلا این پستت احسنته
هم گوگل مپت ، هم بخشش و احسانت ؛ هم مهندسی بخاریت
کلا وجودتو احسنت :)))
پاسخ:
خعلی ممنون شرمندم نکنین دیگه
اوف صدای تشویقا زیاد شد :)))
بابا ایول متخصص.همه کاره.براووووووووو
پاسخ:
بله؟؟ D:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.