خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شنیدین لابد که همیشه گفتن زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد!؟

بعله!

حالا چقد عمل کردین؟؟؟

خانوم یه چشمی روشو میگیره..آهنگ گوش نمیده

عروسی توش آهنگ باشه نمیره...

همه ی اینا اعتقادات شخصیته باشه.همه شون قابل احترام

ولی به چه حقی کسایی که تو عروسی میرقصن و حیوون خطاب میکنی؟؟؟

تو دوست نداری نرو! ولی کجای دینت اجازه ی توهین به دیگران و بهت داده؟؟

چند دقیقه بعدشم داشت آبروی یکی از اقوامشونو میبرد..ماکه نمیدونستیم کیو میگه..ولی خود اونم تو مجلس نبوده پس اون اتفاقم براش تعریف کردن!! این غیبت نیست؟؟؟ تو که اینهمه ادعات میشه چرا نشستی گوش کردی و باز خودت برا چند نفر دیگه تعریف کردی؟؟

چند روز پیشم تو مهمونی برادر زادم بغلم بود اومد گفت این چقد زشته!! باید چند تا کامیون جهاز بهش بدین تا ببرنش!!!! و مثلا با شوخی شوخی این اراجیف و سرهم میکرد

منم خیلی بدم اومد گفتم خیلیم خوشگله التماسشم کنین بهتون نمیدیمش بعدم پشتمو کردم بهشو گفتم بیا بریم عمه جون چشمت میزنن چشم شور زیاده اینجا و چند تا ایش و فیش کردم و رفتم

دختر خالم گفت باید میگفتی همونجور که شما نوه تونو ر میکنین مام همون کارو میکنیم!

این چه زبونیه آخه؟؟؟؟

واقعا اینقده زبون زدن به این و اون کار خوبیه؟؟؟

زبون تو نگهدار میری بهشت! لازم نیست خیلی خودتو به 4میخ بکشی!

چرا اینقده با زبونامون زخم به این و اون میزنیم و غیبت میکنیم..تهمت میزنیم اونوقت یه سری کاراو مثلا ترک میکنیم که ما آدم خوبی هستیم!!!

یکی از همکارای سابقم همینطوریاست..هر موقع دور هم جمع میشیم اون و مدیر اسبق و دوستش کلی پشت سر مدیر و مسئولین به جای اینا اومدن حرف میزنن...حالا دوستم گفت میخوام مهمونی بگیرم میگفت حالا نمیشه آهنگ نباشه؟؟؟

تو دلم گفتم اینهمه غیبت کردی گناه نداشت؟؟؟؟ الان آهنگ فقط مشکل داره؟؟؟؟

چرا ما آدما اینطوری هستیم؟؟؟

چرا عادت کردیم تو کار همه دخالت کنیم؟؟؟

همه رو نصیحت کنیم!!!!

به همه ایراد بگیریم!!!

مسخره کنیم...

ما چه آدمای بدی شدیم

بیاین از خودمون شروع کنیم

حتی همینجا تو این فضای ظاهرا مجازی اما کاملا واقعی!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
سپیدار

نظرات (۵)

۰۷ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۸ عم قزی جون ツ
امان ازین یه مثقال زبونی ک اخرش کل هیکلمونو ب فنا میده :|

پاسخ:
امان -_-
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۲ بادبادک قرمز
تنها چیزی که میتونم بگم اینه که
جانا سخن از زبان ما میگویی:(
پاسخ:
:(
شمابنده رو به یه مجلس توپ باآهنگهای فلان دعوت کن تا چنان قریییییی بدم که چشم اونجورآدمادربیاد!!
پاسخ:
واقعا؟؟؟
شنبه برنامه باغ داریم شمام تشریف بیارین :))
واقعا نمیدونم چی بگم.
یه آدم بلانسبت شما وبقیه دوستان تاچه حد میتونه بیشعور باشه که این رفتاروداشته باشه.
آیا دلش میخواد با خودش اینجوری برخورد بشه؟یاپشت سرخودش اینجوری گفته بشه؟
پاسخ:
نداره دیگه!!دوبار که به خودشم بگی آدم میشه
حرفهایی که درباره‌ی لزوم مراقبت از زبان زدید کاملا درسته اما شما هم قبول کنید که رقص و آهنگ حرام، هم گناه داره و باید ترکش کرد.
پاسخ:
قصد من این نبود که بگم اون کار حرامه یا حلال.همه اینارو میدونن دیگه ولی ظاهر سازی اینقدر زیاد شده که اغلب آدما واقعیت و نادیده میگیرن!
این ظاهر سازیا خیلی چیزا رو خراب کرده!!!! خیلی آدما رو بدبین کرده...این گناه سنگین تره به نظر من!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.