خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تلافی

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

از بس خوابم میاد حس میکنم چشمام به گودی دارن کشیده میشن!

دومین روز آمادگی بود و ساعت 6بیدار...یه عالم شنا..25متر زیرآبی..بعدشم رکورد 20متری حمل آدمک..تازه آخرشم هی بپربپر داشتیم که جدا دیگه حالم از آب بهم میخورد

ظهر ادامه ی کلید سازی ماشین و سوالای بی مورد قفل ساز!!

با لهجه ی فوق غلیظ شهرستانی: تصادف کردی که ! کی تصادف کردی؟؟

من: اون مال خیلی وقت پیشه

اون: خونه تون همین نزدیکاست نه؟

من : بله :|

اون: ساعت 6صبح رفتی سر کار؟؟

من o.O نه جایی کار داشتم!

بالاخره ساکت شد و کارشو تموم کرد

با سمانه اومدیم خونه..یکم به برنامه ای که داشتیم رسیدیم

میخواستیم نهار بریم بیرون که مامی با نقشه ای که اجرا کرد و زودی نهار آورد نشد :/

جالبه برام که خیلی خوب میدونم پشت این زود نهار آوردنش چی بوده -_- ولی بهش بگم قطعا انکار میکنه!

نهار خوردیم و دراز شدیم و اینقدر پرت و پلا گفتیم و خندیدیم که دلدرد شدم..

خیلی خوش گذشت ..گرچه بعد از رفتنشون تلافیش یه جورای دیگه دراومد..

عصرم قرار شد بیرون بریم که اونم باز با نقشه های اجانب کنسل شد

خیلی خسته ام و خوابم میاد و شبم بچه ها میان

برنامه مسافرت هنوز مشخص نشده..امیدوارم یه تاریخ خیلی خوب درست بشه که نه سیخ بسوزه نه من کباب شم

وجود فری خیلی لازمه..هر وقت میاد مارو از حصارمون بیرون میکشه!

خوشحالم که از زیر آبی خلاص شدم

مونده سه شنبه

4شنبه هم آخرین روز کاری اسفند و بعد خلاص

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
سپیدار

نظرات (۳)

من نقش آدمک خوب بلدم بازی کنما،خواستی میام خدمدتون!
پاسخ:
نه زحمتتون میشه منم که کلا راضی به زحمت شما نیستم
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۳ عم قزی جون ツ
فری کیه؟ :دی
ول کن بقیه موضوعاتو ، الان بوگو بینم فری کیستَ؟؟
پاسخ:
خواهر سمانه P:
خداقوت عزیزم.
این کلیدسازه چطور آمارتو داشت؟
انءشالله که برنامه مسافرتتون جور بشه.
پاسخ:
فضول بود بسکه سوال میپرسید

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.