خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی روی چرخهای تکرار

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ
سال مثل همیشه نو شد
بغض لحظه ی تحویل سال هم مثل همیشه گرفت
بعدم روال هر سال..حاضر شدن و عکس گرفتن و اومدن بچه ها و عکسای دسته جمعی..جالبه که هرسالم همه بدون توجه به همون ترتیب سال پیش میشینیم!
عید دیدنی از بزرگترای هر کدوم از قبایل (خاله و عموی بزرگ) شروع شد و خاتمه پیدا کرد
همین دید و بازدید عید خیلی بیخوده!!
از عصری دوباره به قار تنهایی خودم رفتم و با صدای موزیک و چرخ خیاطیم خودمو مشغول کردم برای تموم کردن کارهای عقب موندم
و اینگونه بود که از آغوش راحتی در اومدیم و خیلی زود به آغوش کار و تلاش برگشتیم..گرچه که این روند از همون لحظه ی بازگشت از سفر شروع شده بود
هنوز میشمارم که 4فروردین نیاد!
4فروردین روزیه که مدیر نادان گفته باید بریم سرکار!!
حالا من نمیدونم 4 فروردین که 4شنبه ام هست و روز بعدش 5شنبه است و جمعه و ما(بانوان) عملا شیفت نداریم! کی پامیشه بیاد اون استخر دور افتاده و پرت؟؟؟
خدا نگذره از هرچی آدم حریص و بی فکره -_- که بعد اینجوری مارو از استراحتمون الکی بندازه به خاطر هیچی!
خب دیگه حرص بسه..
انسان سخت سازشکار است!!
به زودی کار اصلی هم شروع میشه با شرایط سخت و ماهم خیلی زود عادت میکنیم
حالا معضل چیه؟؟ از بدو ورد مشتریا یکسره میگن سال نو مبارک تا که میشه ماه رمضون...باز نزدیک ماه رمضون همه التماس دعا (استخر تعطیل میشه 1ماه ) باز بعدش تا مدتها همه میگن نماز روزه ها قبول...باز تا از این خلاص میشیم محرم شده و ...
و این چرخه تا پایان محرم و صفر ادامه دارد
از اندکی دیگر زندگی روی ریل تکرار میافتد!
و به همین راحتی سال تموم میشه و به سال جدید میرسیم..سال 96 و از همین تریبون تبریک میگم P:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
سپیدار

نظرات (۶)

ریسمان تکرار،بدست خودت پاره خواهدشد.
.
.
.
خیلی شعاری بود!؟
پاسخ:
خیلی که نه ولی یکم بود

امسال سال تحویلمون یه فرق اساسی با سال های قبل داشت من و خواهرم تا سال تحویل شد رفتیم پای کارهای درسی!
خواهرم گفت زود نیست گفتم نه شعار امسال اقدام و عمله!%o
خلاصه اصلا پای سفره نفهمیدم چطوری عید شد لباس خاصی هم نپوشیده بودم ولی نو بودنا!!! شبکه میدیدیم توپ هم شلیک نکردن#!
یه سری از مهمون ها هم اومدن یکیشون بارندگی شد کلی نشستن منم دیدم از کارهام میمونم دیگه غیبم زد%2
بذار همین الان من حسابم رو باهات صاف کنم تو سال 95 عیداش مبارکت باشه گناهی هاش هم تسلیت میگم عبادات و روزه هات قبول باشه سال 96 هم بچه به بقل جواب ما رو بدی:)
حقیقتش هم همینه که زمان مثل چشم به هم زدنی می گذره
یادش بخیر پارسال سال عروس بود شما هم اول از همه ما رو آگاه کردی و بهمون تبریک گفتی چه زود گذشت:,(
سال 96 خیلی با کلاسه یه نه داره با یه نه برعکس!
پاسخ:
آفرین عجب انگیزه ای D:
ینی حوصله درس مرس و اصن ندارم :|
حالا گاهی برا استراحت یه سری میزنی بابا توام :/بچه ام به بغل خودت  -_-
این جمله آخرتو نمیفهمم o.O
نه چیه؟نه برعکس چیه؟؟

یعنی عاشقتم آدرس وبلاگم رو نداری😁
خیلی خیلی خوب و مختصر تونستی یک سال ،365 روز رو خلاصه منی و به پایان برسونی ..و برسی به سال 96 .مرحبا😜

پاسخ:
خخخ منم عاشختم
خب تنظیمات کامیم کلا بهم ریخته P:
بفرما
پاسخ:
تنکیو

96
یه نه 9
با یه نه برعکس6
(-B

پاسخ:
خخخ 9 نُه من فک کردم میگی نَه :)))
امسال هم ویژگی خودشو داره سال هزار و سیصد و نود و قلب!
پاسخ:
خخ قلب وارونه خدا بخیر کنه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.