خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فرار بزرگ

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

چقد ازین دید و بازدید عید بدم میاد!!

شما هم عایا؟؟؟

خیلی بیخوده..امروز شما میرین فردا اونا میان...همش الافی..هی لباس بپوش برو باز بیا خونه آماده شو که مهمون میاد...یه عده ام که روز مشخص شده نمیان...از پذیراییشم اصلا خوشم نمیاد 10بار باید بری و بیای ..آخرشم کلی ظرف بشوری

اگه یه زمانی تصمیم قطعی گرفتم شوهر اختیار کنم حتما قید میکنم که تعطیلات عید مسافرت باشیم! :|

نمیشد خب الانم خودم برم مسافرت؟ :/

نمیشد من تبریز بمونم عایا؟؟ :/

اصلا باید فرار کنم برم خارج -_-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
سپیدار

نظرات (۳)

سلام
با این گزینه موافقم
"اصلا باید فرار کنم برم خارج -_-"

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir
حق کپی رایتم رعایت میکنمم
همچین آدمی هستممم:)))))
پاسخ:
سلام
پس شمام بیاین فرار

بعله وجدانتون خیلی بیداره :))))
منم باخودت ببر!
پاسخ:
فک کنم باید یه تور ببرم با خودم
شمام بیا
یعنی مذاکرات 5+1 اینقدر تشریفات نداره! تازه برای یک دوره ده ساله هم واسه کشور و دنیا چشم انداز ترسیم میشه! عده ای هم گویا دلخورن چرا باهوش قبل توافق صلاح و مشورت نکردن!
این وسط جهت تغییر ذائقه یک کمی غیبت هم که اشکالی نداره
در انتها هم با یک محاسبه پیچیده به قدری که بچه هاشون قراره عیدی بگیرن رو می دن به بچه های مهمون!!!
حالا اگر من سنم از عیدی گرفتن گذشته باشه بازم باید بگیرم که روح توافق ژنو مخدوش نشه!
پاسخ:
والا
هه خوبه باز تو عیدی میدن بهت من که کلا از گردونه حذف شدم :))
الان ما یکساعته منتظریم مهمونی که گفته بود یه رب دیگه میام بیاد :| که بعدش ما بریم خونه خواهرم :| ینی فک کنم 10:30 -11 بریم دیگه :/

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.