خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بخت یار

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ

میبینم که..امروز 4فروردینه و سرکار نیستم D:

خخخ تعمیرات طول کشید :))

امیدوارم تا آخر 13 طول بکشه P:

فاز مام اصن معلوم نیس!

هم دوس داریم کار داشته باشیم هم منتظریم تعطیلات بشه و طولانیم باشه -_-

دلم برای آب و شنا هم بسی تنگ شده..ولی کار زیاد دارم :/

اتاقمم هنوز رنگ و بوی خونه تکونی و تمیزی به خودش ندیده

هوام که حسابی قاطیه

آفتابه..بارون میزنه..ابر میشه تند تند میاد یهو قطع میشه..اینم فیلم و سیانسای بهاره دیگه

همش احساس میکنم اگه بخوابم یا استراحت کنم دیرم میشهo.O

این روزا اگه بیکارین اگه خوشی زده زیر دلتون اگه ناخوشین اگه مریضین اگه سالمین اگه راحت میخوابین اگه راحت خرج میکنین اگه احساس امنیت میکنین.....برا مدافعین حرم خیلی دعا کنین..اونا روز و شب ندارن..عیدشون لب مرزا به سختی میگذره که ما راحت باشیم..بچه هاشون بی پدر و همسراشون به شوهر میمونن ولی ما راحتیم..دعا کنین

برا اونایی که شب عیدی بیکار شدن دعا کنین..برای همه ی اونایی که زندگیشون یه معجزه کم داره دعا کنین که معجزه بشه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
سپیدار

نظرات (۶)

:|
سلام
خیلی جامع و کامل بود...

پاسخ:
:/
سلام
D:
من هم دلم واسه استخر یه ذره شده تازشم لحظه شماری می کنم واسه انجام تمرینات تخصصی %)
همه ی این رشد و پیشرفت ها نیاز به امنیتی داره که نیروهای مسلح تامینش می کنن واقعا به اون ها مدیونیم خدایا ترس رو از دلهاشون دور کن و شجاعت رو در آنها استوار بدار
پاسخ:
خب بعضی استخرا که بازن
ان شاالله
استخر شهرمون از هفتم باز میشه ورودیش 5 هزار تومنه به نظرت قیمتش چطوره؟ خیلی هم با ساده ترین شکل ممکن ساخته شده حتی جا کفشی نداره کمدهاش هم بدون قفل اند بار اول که رفتم با کفش ورزشی هام رفته بودم بردم پشت یه دیوار زیر خرت و پرت ها قایمش کردم!
از رختکنش بگم که یه پرده است!
بیشترین عمقش گمونم کمتر از 2 متر بود!
جای تاسفش اینه که یک سال نیست افتتاح شده ولی تا این حد بساز بفروشی طراحی کردنش
فقط هم دو تا سانس داره 9 و 10 شب اونم فقط آقایون استقبال کردن
تنها کسی که کلاه داشت من بودم و جای تاسف داشت حتی یک نفر شنا درست انجام نمی داد همگی هم جوری شیرجه می رفتن که فقط بهشون آسیب میرسوند
واقعا محرومیت رو میشد فهمید خود من اگر تهران نمی آمدم و به امکانات دسترسی نداشتم الان هیچ درکی از شنا نداشتم  بازم جای شکرش باقیه استخری هست که استعدادها شناسایی بشن هرچند کسی به فکر آموزش نیست
پاسخ:
چقدر افتضاح :|
من دیگه حرفی ندارم -_-
ولی اونجا نرو وگرنه یه روز مجبور میشی بدون لباس برگردی خونه
ینی چی که قفل ندارهههه :/

۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۴ عم قزی جون ツ
من الان ب یه معجزه نیاز دارم
پاسخ:
ان شاالله که بشه
انءشالله هرکی گرفتاره گرفتاریش حل بشه.برا من وآرزو هم دعا کنید.
تو فازت چیه؟بدن طفلیت بایدم خسته باشه ونیاز به تعطیلات داشته باشه وقتی سرکاری داغونش میکنی از بس کار میکشی.
باز پستات زیاده که.
پاسخ:
ان شاالله
فاز نیس نوله P:
نشون میده تو دیر دیر میای

مصاحبه نخبگی بود!
الان من جزو مخ هام مثلا!
آخه منو چه به نخبگی%)
حتی معلوم نیست چه کسی اسم منو دو سال پیش! اعلام کرده به موسسه حامی نوابغ ولی هرکسی هست خدا براش خوش بخواد ولی اون موقع فکر نمی کردم جدیت ام در خوندن واسه قبولی با رتبه 1 که البته 3 شدم و همون باعث شد استعداد درخشان دانشگاه بشم چه نتایجی در آینده ها میتونه داشته باشه واقعا پشت سر گذاشتن اون همه ناامیدی پشت کنکور بدون هیچ انتظاری از کاری که می کنی و فقط مدام درس بخونی و دست به دامن خدا و ائمه بودن مخصوصا سر جلسه کنکور که از آقا امام زمان یاری خواستم و همونجا حالم دگرگون شد و انگار برای ادامه آزمون انرژی مضاعف پیدا کردم یا وقتی که قبل از عید سیم کارت ایرانسل ام رو بعد از مدتها فعال کردم و اون موسسه فقط اون شماره رو داشت و منم که عادت نداشتم عصرها برم خوابگاه یا شماره ناآشنا رو پیگیری کنم همون روز رفتم روی تختم دراز کشیدم و متوجه شماره افتاده روی گوشیم شدم و پیگیر تماس و جواب دادن شدم همه و همه نمیتونه امری فیزیکی و دنیایی باشه به خصوص آشنایی با دوستان وبلاگی چون یکی از دوستای مجازیم که اسمش وحیده و دوبار اونو از نزدیک دیدم خیلی زمان کنکور بهم روحیه میداد بعداومدیم با دوست صمیمی اش همسایه یک واحد تو خوابگاه شدیم!
اینها هیچ کدوم بی حکمت نیست من که دیگه فقط از خدا می خوام از آزمون های سختی که پیش روم می گذاره سربلند بیرون بیام چون بعضی آزمون های خدا خیلی سخت گرفته میشن:/
خواستم شیرینی این موفقت را با مربی خوبم قسمت کنم
خیالم هم از بابت خواهرزاده ات راحت شد خدا رو صدهزار مرتبه شکر
پاسخ:
باباااااااا امضا بده ;)
پس تا حالا افتخار دوستی با یه نابغه رو داشتیم اینجا :)
آره واقعا اینا همه اتفاقی نیست.ان شاالله خدا و ائمه همیشه و همه جا کمکت کنند و تو هر راهی که قدم میذاری موفق و شاد کام باشی
خیلی شیرین بود خیلییییییییییی
سالی که نکوست از بهارش پیداست..تا آخر این سالت همینطور خوشی برات بباره به امید خدا :)
خیلی خوشحالم D:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.