خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جبرانی های یک موجود بداخلاق

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

فرقی نمیکند بهار باشد و هوای دل انگیز و مست کننده اش با رگبارهای گاه و بیگاه

تابستان باشد و گرمای دامنش

پاییز باشد و آسمان دلگیرش

یا زمستان باشد و قدمهای سنگین و سردش

دلتنگ که باشی دلگیر هم میشوی..

آدمها خوب بلدند زخمهایت را نمکین کنند



دیروز از اون روزا بود که به هیچ کی رحم نکردم..بعضی وقتا آدم تا یه دعوایی نکنه و یکم تو خودش فرو نره آروم نمیشه
ولی کاش بقیه هم میفهمیدن وقتی میگی حوصله ندارم!! دیگه سر به سرت نذارن..بذارنت به حال خودت بمونی نه اینکه پاپیچت بشن و باعث بشن حرفایی بزنی یا کارایی بکنی که نمیخوای و نباید!
و متقابلا هم چیزایی بشنوی که روحتو آزرده تر کنه
به هر حال امروز جبران مافات میکنیم..تولد ددی جانه که الان خودش نیست و شب ساعتهای 8-9میاد..مامی پیشنهاد داد کیک درست کنیم و منم به بچه ها گفتم شب بیان و به مامانم گفتم یه شام ساده در حد یه سوپ و کوکو درست میکنیم
باید برم ژله هم بگیرم و تنها ژله ای که بلدم و درست کنم :))
از طرفیم هماهنگ کردم خواهرم کادوی مامی رو که دست جمعی خریدیم براش بیاره امشب و روز مادر و تولد ددی رو یکی کنیم
به مامی قول دادم عصری با بنزم میبرمش بیرون کمی به گشت و البته رسیدن به یکسری کارها و خریدها کوچک تولدی ..سر قولم هستم اما نمیدونم این هوای گرفته و ابری تا کی ادامه داره؟؟!!
البته اول پیشنهاد مامی بود! انگار اون بهتر میدونه که کمی بیرون رفتن و دور زدن با قرقی هم میتونه حال و هوای منو عوض کنه
همه ی اینها یهویی شد
از اینترنت یه عالم فریم عکس گرفتم..اول قصدم فقط درست کردن عکسای بچه ها بود که بذاریم روی میز بعد دیدم خیلی از عکسارو میشه با اینا قشنگ کرد..مخصوصا یه عکس از مامان و بابا که پارسال گرفتم ازشون و خیلی عالی شده..کاش دیروز آماده میشد و میدادم برای چاپ اونوقت امروز میگرفتمشون...
اول دنبای پسوند پی اس دی بودم که لایه باز باشن و ...خیلی قشنگ بودن ولی حجماشون بالا بود..یهو به ذهن فعالم رسید پی ان جی هم بگیرم خوبه..خلاصه 6-7تایی آماده کردم که چندتاش مخصوص اتاق خودمه
یه دیوار خالی تو اتاقم اختصاص به عکسا داره..اینارو هم میتونم اضافه کنم بهشون

در حین فعالیت فوق جذاب ظرف شویی به این فکر میکردم که برنامه های امسالمو بنویسم..همه که نه ولی 2-3تاشو ثبت کنم ببینم میشه یا نه..اولیش که قرارشو با چند نفر از جمله سمیرا (دیشب) و دوتا همکارام از خیلی وقت پیش ریختم یه کلاس بانشاطه که قبلنم یه بار گفتم..صرفا برای اینکه یکم روحمون شاد شه و بخندیم دور هم..
بعدیش دوتا کار که خیلی دوست دارم کلاس برم و یاد بگیرم یکی خطاطی و خوشنویسی با خودکار و قلمه و یکیم موسیقی
دومی رو بعید میدونم ولی خب باید دید چی میشه

دارم خودمو عادت میدم به چرتای یه ربعی در طول روز که بعد از باز شدن استخرم خیلی به کارم میاد چون دیگه وقت استراحت نداریم
بیشتر از این مقدارم خوب نیست البته من که به شدت سر درد میشم

بعضی آدما قبلا بودن ولی حالا دیگه نیستن..یعنی اینجا نیستن..همسایه های بلاگفا..که دیگه مدتهاست خبری ازشون تو این دنیای مجازی!! نیست..دلم میخواد بدونم کجان و چیکار میکنن؟؟
مثل مریم ♥
هنوزم بلاگفا انگار جای دیگه ای بود...
 http://khodenashenakhteh.blogfa.com/
البته شاید قبل از هجوم لاین و وی چت و وایبر و تلگرام..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
سپیدار

نظرات (۳)

من که برام شده یه تفریح که موقعیت های آزاردهنده رو جوردیگه کنم و نشد فرار کنم!
آخه من تو 24 سالگی خوشی نکنم ناراحتی از خودم دور نکنم تو 50 سالگی که هم سن الان پدر و مادرم شدم می تونم نه نمی تونم!%)
روز زن بر شما مبارک امیدوارم همه قدر شما رو بدونن من که می دونم÷*
چند وقت پیش آدرس وبلاگ هایی که حذف کردم رو سر زدم اسب برفی رو ساخته بودن:(
با کلی وبلاگ نویس تو 6 سال گذشته آشنا شدم دنیای جالبی بود حیف که دیده نشد مثل خیلی دیگه از اتفاقات جامعه که هیچ وقت دیده نشد اصلا از صدا و سیما انتظار دیگه ای نمیشه داشت%\
شما آخرین هدیه این دنیای مجازی بودی تقریبا آخرین کلیک های من روی لیست آخرین وبلاگ های بروز شده و کم کم من رفتم شنا انگار این مسیر از قبل برای ما نوشته شده بود خیلی احساسی شد!
شام مامان پز آماده شد! برم قدر این چند شب باقیمونده از در خانه بودن را هم بدونم
پاسخ:
معمولا فرار پیش میاد ولی خب اونم تا یه حدی و یه جورای خاصی
مرسییییییییییییییی سلامت باشییی :)
صدا سیما؟؟ o.O
خخخ خوشحالم ازینکه یکی دیگه رو هم مث خودم از راه به در کردم :)) ان شاالله همیشه موفق باشی و هر روز بهتر از امروزت باشی

۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۹ عم قزی جون ツ
به به
مبارکا باشه!
چه دختری ؛ چه گلی :دی

اون ویرایش عکسو باید یاد بگیرم حتما :| خیلی دوس دارما منتها اصن یه جوری میشه ک نمیشه
عکسارو ب ما هم نشون بدیاااا :دی
پاسخ:
سلامت باشی
خخخ
فریم اگه منظورته خیلی راحته فقط یه فتوشاپ نصب کن لایه های فریمها بازه خیلی راحت فقط عکس و میذاری توش و اندازه شو احتمالا تغییر میدی
باشه P:
بلگفا هنوزم میتونه زنده بشه
ولی خود مسئولینش علاقه ندارند

پاسخ:
اوهوم :/ هر از گاهی یه حمله بهشون دست میده :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.